معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده‌های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.
بیش از ۱۰۰ اولویت‌ پژوهشی برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شناسایی و احصا شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های صندوق های پژوهش و فناوری باید بر اساس اولویت‌های نظام سلامت و هدفمند باشد.
بنیاد علم ایران بنا دارد تا از این پس در دو نوبت برخی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی که پاسخگوی نیازهای کشور باشند را در قالب فراخوان عمومی مورد حمایت قرار دهد.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۳۰ میلیون ریال اعتبار اولویت‌های پژوهشی ستادهای توسعه فناوری دریافت می ‎کنند.
مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین اولویتهای کشور را تولید دانست و گفت: همه اتفاقات در این کشور باید حول محور تولید انجام گیرد و قوای سه گانه باید در این زمینه هم سو باشند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در محل فدراسیون تکواندو ضمن دیدار و گفتگو با ملی پاشان پاراتکواندو دقایقی با آنها تمرین کرد.
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در دنیا اهمیت تدوین استراتژی و توجه به ابرروندها مشخص است، گفت: ما در ایران نیز باید میان فناوری های موجود اولویت هایمان را مشخص کنیم.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این شهرک‌ها ساخت واحدهایی با طبقات کم در اولویت است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: این کشور به زودی تاریخ های جدیدی را برای برگزاری نشست کمیته استارت نو اعلام خواهد کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: گسترش همکاری‌های منطقه‌ای از طریق پیمان‌های اقتصادی گوناگون با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
معاون سازمان حج و زیارت، اولویت های اعزام حج تمتع در سال آینده را تشریح کرد.
معاون سازمان حج و زیارت، اولویت های اعزام حج تمتع در سال آینده را تشریح کرد.
ایرانسل در ادامه حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی، فهرست اولویت‌های پژوهشی خود را منتشر کرد.
ایرانسل، در ادامه حمایت از پژوهش‌های دانشگاهی، فهرست اولویت‌های پژوهشی خود را منتشر کرد.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
سازمان بهزیستی در جهت نیل به اهداف، تحقق وظایف و مأموریت‌ها و حل مسائل سازمان, از پژوهشگران و محققین حقیقی و حقوقی به منظور اجرای طرح‌های پژوهشی دعوت به‌عمل می‌آورد.
وزیر اقتصاد در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز گفت: در پروژه‌های شهری منطق اولویت بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند
دییِنگ در شبی که مندی مصدوم بود درون دروازه سنگال ایستاد ولی به نظر نمی رسد که در گرفتن جای گلر چلسی موفق بوده باشد.
از رساله ها و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی که دارای شرایط مندرج در فراخوان باشند، حمایت مادی و معنوی به عمل می آید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های فرماندهان و مسئولان در این نیرو و در اولویت برنامه‌ریزی آنها قرار دارد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ