دبیر شورای عالی فضای مجازی تخطی برخی پیمانکاران از دستورالعمل‌ها را از علل اصلی اختلال اخیر در شبکه اینترنت پایتخت و برخی نقاط دیگر کشور دانست و گفت: در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات مکلف شد، عوامل بروز حادثه را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، باند‌های فرکانسی در محدوده ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ مگاهرتز به اپراتور‌های ارتباطی واگذار می‌شود تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص کل کشور تحت پوشش ۵ G قرار بگیرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: وزارت ارتباطات نهاد مرجع و قانونی رسیدگی محتوایی به پیام‌رسان ها نیست.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
با انتشار لایحه برنامه هفتم توسعه تکالیف وزارت ارتباطات در این برنامه مشخص و این وزارتخانه مکلف به انجام ماموریتهایی در حوزه ترافیک داخلی، اقتصاد دیجیتال، امنیت سایبری و ... شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظر تخصصی وزارت ارتباطات بر بازگشایی گوگل پلی است.
وزارت ارتباطات در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو‌های شاسی بلند به این وزارتخانه ضمن تکذیب آن اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز هیچ خودرویی از هیچ شرکت خودروسازی به وزارت ارتباطات و حتی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن واگذار نشده و طرح این خبر از اساس کذب است.
وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، دغدغه ها و مسائل مطرح شده توسط نمایندگان مردم را مورد بررسی قرار داد.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
معاون وزیر ارتباطات گفت: این وزارتخانه به دنبال این است که از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات و چالش های پیش رو در کمترین زمان استفاده کند زیرا باید به پویایی نخبگان توجه ویژه‌ای شود.
در پی ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی، شرکت مخابرات ایران از سال ۱۳۸۸ از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منفک و به بخش خصوصی واگذار شد که در پی این اتفاق شرکت مخابرات شرکتی زیرمجموعه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نبوده و طبق قانون تجارت، شرکتی خصوصی محسوب شده که با تصمیمات هیات مدیره مستقل خود اداره می‌شود و از اینرو مجلس به خاطر موضوعی که اجرای آن قانونا در حوزه اختیارات وزارت ارتباطات نیست، به وزیر کارت زرد داد.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره ادعای قطع اینترنت در روز برگزاری کنکور تأکید کرد: «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اساس موضوع نشر خبر قطع اینترنت را به دلایلی، چون برگزاری کنکور سراسری تکذیب می‌کند و تاکنون دراین‌ارتباط نه چیزی تصویب و نه ابلاغ شده است.»
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ماموریت ایجاد و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، فراخوانی منتشر کرد.
علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس به‌تازگی از پیام اینستاگرام و پرسش این شرکت در مورد شرایط ایران خبر داده بود اما وزارت ارتباطات می‌گوید از ماجرای این پیام بی‌خبر است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی‌های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
وزارت ارتباطات می گوید که اختلال ارسال پیامک‌ها برای سرویس‌های پیامک کوتاه که با دستور قضائی اعمال شده بود، برطرف شد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح جزئیات آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت : وزیر ارتباطات رویکرد مثبتی به پیام رسانهای بومی دارد و بر اجرای تکالیف در این زمینه مصمم است.
وزارت ارتباطات رفع فیلتر واتس‌اپ را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ