جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند در جلسه مذاکره با مدیران پرسپولیس شرکت کرده است.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
مذاکرات علیرضا بیرانوند با باشگاه استقلال ادامه دارد و حجت کریمی مسئولیت پیشبرد این ماجرا را برعهده گرفته است.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
شهربانو منصوریان به حواشی پیرامون ویدیوی نماز خواندن علیرضا دبیر در حین جلسه با وزیر ورزش واکنش نشان داد.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
نمازخواندن علیرضا دبیر در جلسه وزیر ورزش با رؤسای فدراسیون‌ها
باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری جلسه بین علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با مربیان آکادمی این باشگاه خبر داد.
علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش مقابل استقلال، جلسه‌ای فوری و خصوصی با بازیکنان تیمش برگزار کرد.
علیرضا دبیر در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بار دیگر به معاون قهرمانی وزارت ورزش شدیدا انتقاد کرد.
جلسه کمیته انضباطی علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس برگزار شد.
جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در فینال لیگ برتر کشتی آزاد با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه صمیمی پیرامون مسائل مختلف برای موفقیت هرچه بیشتر این قهرمان شایسته کشورمان گفتگو شد تا انشالله حسن یزدانی در مسیر رسیدن به دومین طلای المپیک موفق باشد.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدار‌های خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد.
دارنده ۸ مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی‌خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند
جلسه‌ رئیس فدراسیون با کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی، امروز در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار شد.
علیرضا سلیمی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ۱۰ روز پس از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر، جلسه علنی مجلس برای استیضاح وزیر مربوطه برگزار می‌شود.
علیرضا سلیمی اظهار داشت: روز سه شنبه (۱۲ مهر) جلسه رسیدگی به رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و رئیس جمهور برای معارفه و دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی به مجلس می‌آید.
علیرضا سلیمی در مورد نشست غیر علنی امروز- چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست با حضورحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی شمخانی برگزار خواهد شد.
کمتر از ۴۰ روز مانده به رقابت های جهانی صربستان، جلسه علیرضا دبیر و اعضای کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ