اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
مدیرکل امنیتی استانداری تهران اعلام کرد که بازی‌های فوتبال در ورزشگاه آزادی تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران درباره موضوعات مختلفی و مهمی صحبت کرد.
جردن هندرسون، کایپتان لیورپول، پیش از انتقال به الاتفاق عربستان با طرفداران این تیم خداحافظی کرد.
کیم مین جائه، مدافع جدید بایرن مونیخ در باره علاقه خود به تیم قبلی‌اش صحبت کرده است.
یک ماهواره از کار افتاده این هفته طی عملیاتی که اولین بار در نوع خود است، وارد جو زمین می‌شود. آژانس فضایی اروپا ماهواره از کار افتاده سنجش باد «آئولوس» (Aeolus) خود را به سمت زمین هدایت خواهد کرد.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کی‌یف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کیف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
رییس سازمان امور مالیاتی از استقبال اصناف و مشاغل از مشوق‌های مالیاتی در نظر گرفته شده خبر داد و تاکید کرد که این مشوق‌ها تا دو هفته دیگر پابرجا خواهد بود.
۲هفته تا دادگاه سرنوشت فوتبال؛ کامبک عزیزی‌خادم؟
آن‌ها را در یخچال بگذارید. آن‌ها تا ۲ هفته خوب هستد (فقط توجه کنید که برخی از مواد تزئینی آن‌ها ممکن است پس از بیرون آوردن از یخچال ذوب شوند، مثل کاکائو یا میوه پودر شده). شما می‌توانید بلافاصله پس از خارج کردن از یخچال ترافل‌ها را مصرف کنید یا بگذارید کمی بیرون بمانند تا نرمتر شوند. به این منظور به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید در جای خنکی از اتاق بمانند.
از هموطنان به ویژه مسافران نوروزی که احتمال اتراق در چادر و فضای باز دارند، تقاضا می‌شود به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه نموده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.
رئیس کل بانک مرکزی سیاست های این بانک برای ایجاد ثبات در بازار ارز را تشریح کرد.
در روز‌های سرد زمستانی بهمن سال ۱۳۵۰، بارش برف شروع شد و تا حدود ۲‌هفته در سراسر مناطق شمالی و مرکزی و غربی ایران ادامه داشت و تهران نیز از این اتفاق مستثنی نبود.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از عملیاتی شدن کامل ماهواره خیام تا ۲ هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.
مهدوی ابهری گفت: با توجه به اینکه پتروشیمی پارس دچار مشکل روغن هات اویل شده و تعطیلی مقطعی بخشی از پتروشیمی مبین هم باعث کاهش تولید این محصول شده در نتیجه قیمت ها به صورت مقطعی افزایش یافت.
ابهری گفت: با توجه به اینکه پتروشیمی پارس دچار مشکل روغن هات اویل شده و تعطیلی مقطعی بخشی از پتروشیمی مبین هم باعث کاهش تولید این محصول شد و قیمت ها به صورت مقطعی افزایش یافت.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
به دستور وزیر راه و شهرسازی، اخذ عوارض آزادراهی از فردا تا پایان شهریور برای رفاه حال زائران اربعین متوقف شد.
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه دام زنده مازاد تا ۲ هفته آینده صادر می‌شود، گفت: گوشت صادراتی را دو برابر قیمت جهانی می فروشیم که منجر به ارزآوری و افزایش واردات و کاهش قیمت در داخل می شود.
با توجه به اینکه تیم ملی، باید اواخر شهریورماه عازم اتریش شود، طبیعتا فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر کار‌های اداری مربوط به این سفر را انجام دهد چرا که برای سفر به اتریش باید ویزای شینگن داشت و اخذ ویزای این کشور، در حالت معمول بین ۲ هفته تا یکماه طول خواهد کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ