رییس سازمان امور مالیاتی از استقبال اصناف و مشاغل از مشوق‌های مالیاتی در نظر گرفته شده خبر داد و تاکید کرد که این مشوق‌ها تا دو هفته دیگر پابرجا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور مقاومت البرز در لیگ‌برتر، مهلت نقل‌وانتقالات تا دو هفته دیگر تمدید شد.
24 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات هفته اول، فرشاد فرجی به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول، یکشنبه آخرین مهلت ثبت قرارداد خواهد بود.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از تعیین مهلت یک هفته‌ای جهت رسیدگی و تصمیم گیری در پرونده وسایل برقی و لوازم خانگی قاچاق در پیرانشهر، خبر داد.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دو هفته‌ای به شرکت‌های هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس خبر داد.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
مهلت دو هفته‌ای کمیته تخصصی بررسی حواشی و وضعیت شرکت کنترل ترافیک روز شنبه به پایان می‌رسد و اعضای این کمیته باید روز یکشنبه نتیجه بررسی‌های خود را در صحن علنی شورای شهر ارائه دهند.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
معاون امور زنان رئیس‌جمهور گفت: یک هفته به آنهایی که ازشان شکایت شده، مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.
معاون زنان رئیس‌جمهور گفت: یک هفته به آن‌هایی که ازشان شکایت شده مهلت می‌دهم که مطلب کذب خود را اصلاح کنند.
عصر امروز شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در شهرهای مختلف خواهیم بود.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
طبق ادعای نشریه توتواسپورت، مکس آلگری تنها 6 هفته مهلت دارد تا به شرایط تیم سر و سامان بدهد و در غیر این صورت برکناری اش قطعی است.
شناور بودن تعرفه واردات خودرو، آغاز دور سوم قرعه کشی، راه‌اندازی سامانه یکپارچه‌ برای تسهیلات ارزی و ریالی و مسدود شدن ۳۵۰ وبگاه توزیع کالای قاچاق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توئیتی، درباره شایعات مطرح شده درباره ارتباط مذاکرات هسته ای با ایران و مذاکرات ترسیم دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شفاف سازی کرد.
اپل دیروز مهلتی را برای کارمندان خود تعیین کرده تا حداقل سه روز در هفته در محل کار خود حاضر شوند.
رهبر جریان صدر از شورای عالی قضایی عراق خواست حداکثر تا اواخر هفته آینده، پارلمان را منحل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ