سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کند.
یورگن کلوپ اعتراف کرد که نمی خواهد پس از اتمام قراردادش در سال 2026 به مربیگری ادامه دهد اما این احتمال 100 درصد نیست.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
باشگاه بروسیا دورتموند برای پر کردن جای خالی جودی بلینگام قصد خرید وارن زئیر امری را دارد.
شگفت انگیزترین واقعیت درباره این پرنده سرعت آن است. شاهین پرگرین با سرعت 64 تا 100 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند و برای شکار طعمه خود می تواند با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت شیرجه بزند.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس پالایش صورت گرفته تا این لحظه روی عدد 100 بوده و در بازه قابل قبول و مرز آلودگی قرار دارد.
قهرمانی رئال در کوپا‌دل‌ری باعث شده تا در بین ارکان مختلف فوتبال اسپانیا بر سر تعداد جام های این باشگاه اختلاف نظر به وجود بیاید.
اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو كشور، ترخیص شد و قرار است تا پایان سال جاری در راستای تنظیم بازار خودرو و پاسخ مناسب به نیاز متقاضیان 100 هزار دستگاه خودرو چانگان از سوی گروه سایپا وارد شود.
در حالی که بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال از صبح امروز آغاز شده بود، خیلی زود در فضای اینترنتی بازار سیاه بلیت‌های دربی نیز شروع شده تا بار دیگر شاهد قیمت‌های نجومی برای بلیت‌های این مسابقه باشیم.
لیونل مسی با هت‌تریک در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل کوراسائو از مرز 100 گل ملی عبور کرد.
باشگاه چلسی در تلاش است تا با 100 میلیون یورو، قرارداد ژوائو فلیکس را دائمی کند.
عثمان دمبله با کمک 100 هزار یورویی به باشگاه اول خود اورو، باعث شد تا از خطر ورشکستگی نجات پیدا کند.
رئال مادرید با فتح جام باشگاه‌های جهان تنها یک جام تا رسیدن به افتخار شماره 100 تاریخ خود فاصله دارد ولی در این راه رقیب سرسختی به نام بارسلونا را پیش رو دارد.
نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا 100 درصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی اس جی نگران شرایط او است.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
چلسی قصد دارد تا رحیم استرلینگ را با مبلغی بالغ بر 100 میلیون یورو به فروش برساند.
آیا تا به‌ حال به تحصیل داروسازی در روسیه فکر کرده‌اید؟ روسیه یکی از کشورهایی است که شرایط مهاجرت و ادامه تحصیل را برای متقاضیان ایرانی بسیار راحت کرده است. صفر تا 100 مراحل اپلای دانشگاه های روسیه رو میتوانید در همین مقاله کوتاه بخوانید.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز گذشته به مدیر برنامه‌های مارکوس آلونسو اطمینان داد که تا دو روز آینده، این بازیکن را جذب خواهند کرد.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ