رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند پیام ما را بگیرند که باید بعد از ۸ سال دفاع مقدس این پیام را می‌گرفتند.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد درگیری سفت و سختی میان روزبه چشمی و مهدی ترابی دو ملی پوش استقلال و پرسپولیس بودیم.
«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
ایننر در سالی که حتی در لیگ داخلی شانسی برای قهرمانی نداشت، حالا به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.
احترام سنگ بنای هر رابطه سالم است. وقتی با کسی هستید که به شما احترام می‌گذارد، با مهربانی، ملاحظه و قدردانی با شما برخورد می‌کند. وقتی کسی با شما محترمانه رفتار می‌کند، نشان می‌دهد که اهمیت رفتار با مهربانی و وقار با دیگران را درک می‌کند. این بدان معنی است که او می‌تواند فراتر از نیاز‌ها و خواسته‌های خود را ببیند و رفاه رابطه شما را در اولویت قرار دهد.
در حالی مرغ طی هفته‌های گذشته در استان‌های مختلف خبرساز، کمیاب و گران شده است که مسئولان از توزیع مرغ گرم و منجمد برای کنترل بازار خبر می‌دهند، اما همچنان قیمت مرغ چند پا دارد!
این شاید جالبترین و در عین حال عجیبترین فریم از تمام تقابلهای پرسپولیس و مس کرمان باشد.
خالد مشعل گفت: آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.
اعتماد نوشت: به‌رغم ادعای این دولت، هیچ نشانه‌ای که تغییری در وضعیت حاصل شود، دیده نمی‌شود.
عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
سرمربی تراکتور پایان رسمی کار کاوه رضایی در تراکتور را اعلام کرد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تا زمانی که در تراکتور باشد جایی برای کاوه رضایی وجود نخواهد داشت.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: خانم ها آن گونه که باید در میدان حاضر نمی شوند؛ باید بیشتر از این حاضر شوند و بیشتر از این مدیریت ها را بپذیرند. من خودم در دانشگاه الزهرا(س) مدیریت هایی را به خانم ها پیشنهاد می دادم و نمی پذیرفتند؛ چون گاهی اوقات تا دیر وقت باید وقت گذاری می کردند. البته شاید هم حق داشتند و کار تمام وقت به خانواده شان صدمه می زد.
توماس مولر خداحافظی با تیم ملی آلمان را رد کرد و گفت همیشه در خدمت مانشافت خواهد بود.
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
دروازه بان آلومینیوم اراک با بیان اینکه اهل وقت کشی نیستم، گفت: مدت‌هاست آسیب دیدگی کتف دارم و همین مسئله باعث شد تا نتوانم لحظاتی بازی کنم.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، بار دیگر شایعات برکناری دیه‌گو سیمئونه در صورت ناکامی در فصل جاری را رد کرد.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، بار دیگر شایعات برکناری دیه‌گو سیمئونه در صورت ناکامی در فصل جاری را رد کرد.
مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه جدید خود گفت که از لیونل مسی درخواست کرده تا سال 2025 به فوتبالش در این باشگاه ادامه بدهد.
اخراج داروین نونیز در بازی شب گذشته لیورپول برابر کریستال پالاس بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت.
اخراج داروین نونیز در بازی شب گذشته لیورپول برابر کریستال پالاس بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت.
وقتی باشگاه‌های پرهزینه ایران ، در زمینه امکانات زیرساختی، سیستم مدیریتی، تیم‌های پایه، درآمدزایی حرفه‌ای، حق پخش تلویزیونی، زمین اختصاصی تمرین و مسابقه و دهها آیتم دیگر هیچ پیشرفتی نداشته‌اند، طبیعی است که کارشناسان کنفدراسیون ، چنین لیگی را از شرایط حرفه‌ای خارج کنند تا این موارد اصلاح و به استاندارد لازم برسد.
کالج سلطنتی پزشکان عمومی استرالیا، سندرم SADS را به عنوان یک اصطلاح فراگیر برای مرگ‌های غیرمنتظره در میان بزرگسالان جوان تعریف کرده که بیشتر در میان افراد زیر ۴۰ سال رایج است. این اصطلاح زمانی به کار می‌رود که کالبد شکافی پس از مرگ قادر به تعیین علت مرگ نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ