یک ماهواره از کار افتاده این هفته طی عملیاتی که اولین بار در نوع خود است، وارد جو زمین می‌شود. آژانس فضایی اروپا ماهواره از کار افتاده سنجش باد «آئولوس» (Aeolus) خود را به سمت زمین هدایت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشگاه تیم فوتبال وستهام انگلیس که روز یکشنبه میزبان تیم چلسی خواهد بود طی سه ماه اخیر پذیرای دوستداران بیسبال، دو و میدانی و کنسرت موسیقی بوده است.
رئیس انجمن متخصصان ایران با بیان اینکه ویروس گوارشی جدید علائمی همچون اسهال، استفراغ، دل درد، سرگیجه و تب و لرز دارد، گفت: افراد مبتلا یک تا ۳ روز پس از ابتلا خوب می‌شوند، اما برخی از بیماران که بیماری زمینه‌ای دارند ممکن است نیاز به درمان بیشتری داشته باشند.
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
برای دفع سنگ کلیه خربزه را تمیز شسته و با پوست و گوشت و تخم داخل مخلوط کن بریزید تا کامل میکس شود و روزی ۲ تا ۳ لیوان میل کنید.
محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند، گفت: تا ۳ سال آینده بهشت زهرا (س) با توجه به شرایط دفن روز تکمیل خواهد شد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی در شرق و شمال استان طی سه روز پیش‌رو خبرداد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی ۱۱۵ خبر داد.
گلودرد استرپتوکوکی یک بیماری بسیار دردناک و البته همراه با تب است. طول دوره این بیماری اغلب بیشتر از یک هفته است و به تنهایی می‌تواند باعث عفونت گوش یا حتی تب روماتیسمی شود و ارگان‌های مهم بدن را هدف قرار دهد. یک راه طبیعی برای مقابله با گلودرد استرپتوکوکی، غرغره کردن سرکه سیب رقیق شده در یک لیوان آب گرم است. یک تا ۳ قاشق چای‌خوری سرکه در هر ۸ اونس آب و غرغره کردن آن در طول روز برای از بین بردن این گلودرد مفید است.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور تا دو روز آینده خبر داد.
با وجود اینکه سه روز دیگر انتخابات فدراسیون قایقرانی برگزار می شود اما هنوز تایید صلاحیت ۲ کاندیدا اعلام نشده است.
اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها، روز زن و مادر تمامی بانوان شهر تهران می‌توانند بصورت رایگان از برج میلاد بازدید کنند.
سازمان هواشناسی وضعیت هوا و دمای تهران را تا ۳ روز آینده اعلام کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۶۷ تن از ایشان وخیم است.
این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی ۲ تا ۳ مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف ۶۰کیلو زباله برای فروش آورده است و در آخر حساب و کتاب‌ها هم حدود۲۵۰هزارتومان عایدش می‌شود.
مرد گفت: آن روز همسرم با افشای آن راز گفت: حدود ۳ سال قبل از آن که با هم ازدواج کنیم من با مرد دیگری در تهران ازدواج کرده بودم که حاصل آن دختر کوچکی به نام «آزاده» بود. در حالی که دخترم هنوز یک سال بیشتر نداشت، اختلافات خانوادگی ما شدت گرفت تا جایی که دیگر نتوانستیم یکدیگر را تحمل کنیم و من از او جدا شدم، اما هرچه التماس کردم که شوهرم، حضانت دختر خردسالم را به من بدهد، او موافقت نکرد و من هم به ناچار به مشهد آمدم و چند ماه بعد با شما ازدواج کردم! ولی هیچ گاه نتوانستم چهره معصوم و زیبای دخترم را از یاد ببرم به همین دلیل وقتی شما سرکار می‌رفتید من هم با نگاه کردن به تنها عکسی که از او داشتم، اشک می‌ریختم و آرام می‌گرفتم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۱ تن از ایشان وخیم است.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید تاریخ را تکرار کند خاطرنشان کرد که اگر آمریکا صادق باشد طی ۲ الی ۳ روز به توافق می رسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ