نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران درباره موضوعات مختلفی و مهمی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پایان عملیات بهداشتی درمانی هلال احمر در مکه خبر داد و افزود: ارائه خدمات در مدینه تا بازگشت آخرین زائر به کشور ادامه دارد.
منچستریونایتد برای دومین تابستان پیاپی است که با مادر و مدیربرنامه‌های آدرین رابیو مذاکره می‌کند تا این هافبک فرانسوی را به خدمت بگیرد.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه با توجه به خدمت در مناطق بومی و غیربومی از ۱۷ ماه تا ۲۴ ماه است.
بانک مرکزی باتوجه به تغییر سطح عمومی قیمت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، انواع و حداکثر میزان کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را پس از سه سال از ابلاغ آخرین بخشنامه در این باره، به روزرسانی و تعدیل کرد.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از سیصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۸۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۴۸ تن از ایشان وخیم است.
رئیس جمهور روسیه وزیر دفاع این کشور را مامور کرد تا گزارشی از آخرین وضعیت ارائه خدمات به نظامیان روسی حاضر در جنگ را به وی ارائه کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح سربازی حرفه‌ای در مجلس، گفت: باید قانونی تصویب شود تا خدمت سربازی حرفه‌ای شود که این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.
در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است: آقای رستم قاسمی ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.
امروز سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه‌گرفتگی کامل که به آن «ماه خونین» هم گفته می‌شود اتفاق خواهد افتاد و این پدیده تا سال ۲۰۲۵ تکرار نخواهد شد. «خسوف کامل»زمانی اتفاق می‌افتد که زمین مستقیماً از بین ماه و خورشید عبور می‌کند و سایه‌ای بر همراه همیشگی و کیهانی ما می‌اندازد.
معاون فنی مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: بر اساس آخرین ویرایش منابع علمی در سال ۲۰۲۰ زمان طلایی غربالگری نوزاد تا یک ماهگی، تشخیص کم شنوایی تا دوماهگی و شروع مداخلات تا سه ماهگی است. در حال حاضر زمان طلایی این اقدامات در کشور یک، سه و ۶ ماهگی است.
رئیس سازمان اورژانس کشور، آخرین اقدامات این سازمان برای ماموریت اربعین را تشریح کرد.
به گزارش یک رسانه انگلیسی باشگاه چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد.
با اعلام سرپرست تیم سپاهان تکلیف سهمیه خارجی باقی‌مانده این تیم تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان جذب شده همگی با نظر مورایس به تیم آمده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ