با توجه به اینکه تیم ملی، باید اواخر شهریورماه عازم اتریش شود، طبیعتا فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر کار‌های اداری مربوط به این سفر را انجام دهد چرا که برای سفر به اتریش باید ویزای شینگن داشت و اخذ ویزای این کشور، در حالت معمول بین ۲ هفته تا یکماه طول خواهد کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 را اعلام کرد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه به مصاف ژاپن می رود.
ای تی سی مهاجم برزیلی پرسپولیس هنوز از سوی فدراسیون فوتبال ژاپن صادر نشده است.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
وزارت ورزش و جوانان باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کند.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
فدراسیون اسکواش در حالی در آستانه زمان جدید انتخاباتش قرار دارد که فهرست متقاضیان تایید شده ریاست شرایط صد درصد قرص و محکمی ندارد طوریکه ۲ دو نفر در فهرست هستند و ۲ نفر در انتظار ورود به آن!
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
در جلسه فردای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از موضوعات جلسه تصمیم‌گیری درباره تیم‌های پایه، بخصوص تیم امید است.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
سرمربی پرتغالی و سرشناس فوتبال دنیا که در سپاهان مشغول به فعالیت است با روی باز پذیرای اصحاب رسانه در تمرین تیمش شد.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
دراگان اسکوچیچ منتظر پرداخت مطالبات است تا از ایران خارج شود.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال خبر داد که احتمال دارد ملی‌پوشان قبل از جام‌جهانی با روسیه دیدار کنند.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
فدراسیون فوتبال در حالی تا هجدهم مردادماه فرصت دارد تکلیف نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند که یکی از بندهای اساسنامه ممکن است باعث تغییر معادلات این انتخابات بشود.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ