وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد: دیپلمات‌های اوکراینی ۱۸ بار در ۱۲ کشور تهدید شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز حادثه تروریستی شهادت دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی در مزار شریف افغانستان در بیانیه ای این واقعه تلخ را گرامی داشت.
منابع عراقی اعلام کردند که دیپلمات‌های دانمارک بغداد را ترک کرده اند.
مدعیان اصلاحات نه فقط در مقابل نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه هیچ واکنشی نداشته‌اند، بلکه رسماً و علناً از بیانیه‌های شورای همکاری کشور‌های عرب خلیج‌فارس حمایت هم کرده‌اند!
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
دیپلمات‌های ارشد ترکیه و ایالات متحده به صورت تلفنی درباره اوکراین و گسترش ناتو گفتگو کردند.
آکسیوس گزارش داده که بلینکن در این پیام به همه دیپلمات‌های آمریکایی دستور داده که در صورت مواجه شدن با پرسش دولت‌های خارجی درباره شورش واگنر، تنها اجازه دارند که بگویند «واشنگتن در حال رصد تحولات است.»
آکسیوس نوشته که وزیر خارجه آمریکا همزمان با آغاز شورش ۲۴ ساعته و ناموفق ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به تمام مقامات آمریکایی در سراسر جهان پیامی فوری مخابره کرده است!
سفرا و دیپلمات‌های ۲۸ کشور و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در قالب هیأتی ۳۶ نفره در ندامتگاه زنان تهران حضور یافته و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.
وزارت خارجه روسیه به اظهارات تحریک‌آمیز مشاور امنیت آمریکا در خصوص حمله به این کشور واکنش نشان داد.
کنعانی گفت: ما در مسیر اجرای توافق صورت گرفته، حرکت می‌کنیم و خوشبین هستیم که مسیر توافق انجام شده با اراده سیاسی طرفین به خوبی به پیش برود و ما نسبت به آینده روابط دو جانبه دو کشور «ایران و عربستان» خوشبین هستیم.
وزارت خارجه دولت آلمان اعلام کرد دیپلمات‌های اخراج‌شده این کشور، خاک روسیه را ترک کرده‌اند.
بنا به گزارش وزارت خارجه آلمان، شماری از کارمندان دیپلماتیک این کشور امروز مجبور به ترک خاک روسیه شدند.
وزارت خارجه روسیه از اقدام متقابل در برابر اخراج دیپلمات‌های خود از سوئد خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از واکنش متقابل این کشور به اخراج دیپلمات‌های خود از اوکراین خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز شنبه اعلام کرد که مسکو دیپلمات‌های آلمانی را در واکنش به اخراج گسترده دیپلمات‌های روسی از آلمان از مسکو اخراج می‌کند.
پنتاگون اعزام نیروهای نظامی به پایگاه دریایی جیبوتی را برای آماده سازی جهت تخلیه احتمالی پرسنل سفارت آمریکا از سودان آغاز کرده است.
در این فیلم، این ادعا مطرح شده است که خانواده دیپلمات‌های ایرانی در انگلیس برای گذراندن روز سیزدهم فروردین به خارج از لندن آمده اند.
وزارت امور خارجه استونی امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور یکی دیگر از دیپلمات‌های روسیه را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام کرده و به وی دستور داده تا ۲۹ مارس (۹ فروردین) از استونی خارج شود.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو با آنها دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه هلند به بهانه‌ای واهی در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روسیه در این کشور را محدود می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روس در برخی کشورهایی که علیه مسکو اقدامات خصمانه اتخاذ کرده‌اند، از دو نفر بیشتر نخواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روس در برخی کشورهایی که علیه مسکو اقدامات خصمانه اتخاذ کرده‌اند، از دو نفر بیشتر نخواهد شد.
جمعی از دیپلمات‌های بسیجی و اعضای شورای بسیج وزارت امور خارجه عصر روز یکشنبه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کردند.
زلنسکی گفت: دیپلمات‌های اوکراینی و نمایندگان شرکای اوکراین هر کار بتوانند برای تضمین اینکه تحریم‌های جدید علیه روسیه صنعت هسته‌ای این کشور را هدف گیرد، انجام خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ