آکسیوس نوشته که وزیر خارجه آمریکا همزمان با آغاز شورش ۲۴ ساعته و ناموفق ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به تمام مقامات آمریکایی در سراسر جهان پیامی فوری مخابره کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که به دليل بیماری بستری است، عیادت کرد.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستور قضایی جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات پیش فروش خودرو خبر داد.
مدیران رم مذاکراتی را با چلسی برای جذب آرماندو بروخا، مهاجم این تیم، آغاز کرده‌اند.
زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس جمهور برای تعیین خسارات وارده به خانواده‌هایی که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته مورد ظلمی قرار گرفته‌اند، خبر داد.
عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شد که مدیران بالا رده پگاه مانع از توافق آنها با آبی پوشان شدند.
رئیس‌جمهور همچنین بر ضرورت شناسایی و مجازات همه عوامل دخیل در این جنایت نیز تأکید کرد.
دیوان عالی کشور در حکم خود، شیوه‌های مدیریتی محکومان را درباره عرضه ارز فردایی که به دستور مقامات‌بالاتر انجام شده و ضمنا در دولت‌های پیشین نیز ساری و جاری بوده بدون اشکال دانسته است.
آکسیوس گزارش داده که بلینکن در این پیام به همه دیپلمات‌های آمریکایی دستور داده که در صورت مواجه شدن با پرسش دولت‌های خارجی درباره شورش واگنر، تنها اجازه دارند که بگویند «واشنگتن در حال رصد تحولات است.»
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستور آغاز عملیات برخورد با معترضان سوری و اجرای پروژه نصب توربین‌های بادی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را داد.
بخش خصوصی صنعت خودرو ایران در هفته‌ای که گذشت تحت تاثیر تصمیم شورای رقابت در تعیین نرخ دستوری برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی، روزهای سختی را سپری کرد اما خوشبختانه در آخرین ساعات آدینه‌ای که گذشت، شورای رقابت با تجدیدنظر در این تصمیم نشان داد که کفه عقلانیت در تصمیم‌گیری براساس نظام هزینه و قیمت بر تصمیم‌های لحظه‌ای سنگینی می‌کند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از 6 هفته که از عمل جراحی اش سپری شده ، با دستور پزشک از روی ویلچر بلند شد.
رئیس جمهور روسیه امروز (دوشنبه) تماس تلفنی با همتای سوری خود پس از وقوع زلزله در این کشور برقرار ساخت.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
روابط عربستان و پاکستان اغلب با عبارات «عموی ثروتمند، برادرزاده فقیر» توصیف می‌شود و به نظر می‌رسد اسلام آباد همواره به دنبال حمایت مالی ریاض است. اصلی‌ترین ابزار چانه زنی اسلام آباد با سعودی‌ها همکاری نظامی است. اشاره‌های رسمی به همکاری نظامی و دفاعی می‌تواند شامل اشتراک فناوری هسته‌ای و موشکی باشد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:یکشنبه ۱۳ آذرماه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شرارت و تیراندازی‌های مکرر یکی از اراذل و اوباش به نام «رضا - د » در میدان خزر ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.
براساس نامه‌ای که مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو به یکی از شرکت‌های واردکننده سوسپانسیون خوراکی آنتی‌بیوتیک نوشته شده، داروی کوآموکسی کلاو با برند MAGAMOX CV-DUO با شماره سری ساخت MFH ۰۵۵۵ که به صورت فوریتی وارد کشور شده است؛ از لحاظ آزمون تعیین ماده موثره، غیرقابل قبول بوده است.
یک منبع وابسته به مخالفان سوری از دستور ارتش ترکیه به هیئت تحریر الشام برای عقب نشینی از عفرین در حومه شمال غربی حلب خبر داد.
یک بازی مهم از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ