وزارت خارجه روسیه به اظهارات تحریک‌آمیز مشاور امنیت آمریکا در خصوص حمله به این کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره اخراج شماری از دیپلمات‌های مسکو از مولداوی اعلام کرد: این موضوع ادامه اقدامات غیردوستانه کیشیناو در قبال مسکو است و بی پاسخ نخواهد ماند.
وزارت خارجه مولداوی شماری از دیپلمات‌های روسیه را از خاک خود اخراج می‌کند.
مدعیان اصلاحات نه فقط در مقابل نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه هیچ واکنشی نداشته‌اند، بلکه رسماً و علناً از بیانیه‌های شورای همکاری کشور‌های عرب خلیج‌فارس حمایت هم کرده‌اند!
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
رئیس‌جمهور فنلاند اعلام کرد که این کشور به اخراج دیپلمات‌های خود از روسیه پاسخ می‌دهد.
صدها آلمانی شاغل در روسیه مانند دیپلمات‌ها، معلمین و کارمندان در ارتباط با کاهش پرسنل سرویس‌های اطلاعاتی مسکو در برلین باید روسیه را تَرک کنند.
وزارت خارجه دولت آلمان اعلام کرد دیپلمات‌های اخراج‌شده این کشور، خاک روسیه را ترک کرده‌اند.
بنا به گزارش وزارت خارجه آلمان، شماری از کارمندان دیپلماتیک این کشور امروز مجبور به ترک خاک روسیه شدند.
وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شماری از دیپلمات‌های نروژی به عنوان عنصر نامطلوب معرفی شدند و باید خاک این کشور را ترک کنند.
وزارت خارجه روسیه از اقدام متقابل در برابر اخراج دیپلمات‌های خود از سوئد خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از واکنش متقابل این کشور به اخراج دیپلمات‌های خود از اوکراین خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز شنبه اعلام کرد که مسکو دیپلمات‌های آلمانی را در واکنش به اخراج گسترده دیپلمات‌های روسی از آلمان از مسکو اخراج می‌کند.
وزارت امور خارجه استونی امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور یکی دیگر از دیپلمات‌های روسیه را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام کرده و به وی دستور داده تا ۲۹ مارس (۹ فروردین) از استونی خارج شود.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
وزارت امور خارجه هلند به بهانه‌ای واهی در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روسیه در این کشور را محدود می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روس در برخی کشورهایی که علیه مسکو اقدامات خصمانه اتخاذ کرده‌اند، از دو نفر بیشتر نخواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روس در برخی کشورهایی که علیه مسکو اقدامات خصمانه اتخاذ کرده‌اند، از دو نفر بیشتر نخواهد شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی تأکید کرد که در مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین، دیپلمات‌های ایرانی برای تضمین منافع ایران نهایت تلاش‌شان را کردند و به بهترین شکل عمل کردند.
زلنسکی گفت: دیپلمات‌های اوکراینی و نمایندگان شرکای اوکراین هر کار بتوانند برای تضمین اینکه تحریم‌های جدید علیه روسیه صنعت هسته‌ای این کشور را هدف گیرد، انجام خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ