وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در جمع دیپلمات‌ها، همکاران نمایندگی و نمایندگان و کارکنان ایرانی شاغل نزد دفاتر سازمان‌های تخصصی و بین المللی مقیم ژنو با آنها دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری هجدهمین جشنواره شهید رجایی
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
نشست استاندار تهران با سازمان‌های مردم نهاد
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
نشست خبری مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
نشست صمیمانه استاندار تهران با اصحاب رسانه
رئیس فدراسیون فوتبال طی یک نشست با خبرنگاران فعال خانم در حوزه فوتبال به گفت و گو پرداخت.
رئیس جمهور در روز گرامیداشت هفته بهزیستی، با بیان اینکه صمیمانه از خانواده‌های فرزندپذیر تشکر می‌کنم، گفت: بهزیستی برای توانمندسازی معلولان اقدامات خوبی انجام داده است اما کافی نیست.
رئیس جمهور در روز گرامیداشت هفته بهزیستی، با بیان اینکه صمیمانه از خانواده‌های فرزندپذیر تشکر می‌کنم، گفت: بهزیستی برای توانمندسازی معلولان اقدامات خوبی انجام داده است اما کافی نیست.
جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی شاگردان گل‌محمدی، نشستی صمیمانه را با کارکنان و نیروهای ستادی باشگاه برگزار کرد.
نشست صمیمانه سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران امروز در سالن همایش‌های برج آینده برگزار شد.
نشست صمیمانه رئیس جمهور با جمعی از نوجوانان
نخست‌ وزیر ارمنستان در نشست خبری امروز خود گفت: روابط ما با روسیه بسیار صمیمانه است؛ زیرا ما صحبت می‌ کنیم و موضوعات را حل می‌ کنیم؛ البته مشکلاتی نیز وجود دارد.
مهدی رحمتی پیش از نشست خبری، با یحیی گل‌محمدی برخوردی صمیمانه داشت.
همشهری نوشت: این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
نشست صمیمانه و مشورتی رئیس سازمان انرژی اتمی با جمعی از رؤسای پیشین این سازمان برگزار شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.
در آستانه روز دانش آموز، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمانه با جمعی از دانش‌آموزان نخبه مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، به مدت ۳ ساعت مشکلات، دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکارهای آنها درباره مسائل نوجوانان، دانش‌آموزان و بهبود شرایط کشور را که بسیار صریح مطرح کردند، شنید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۲۴۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ