وزارت امور خارجه هلند به بهانه‌ای واهی در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد دیپلمات‌های روسیه در این کشور را محدود می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت هلند با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق موقت همکاری‌های مستقیم این کشور با نیجر خبر داد.
تیم ملی زنان هلند موفق شد با یک گل از سد زنان پرتغال در گروه E جام جهانی بگذرد.
هلند از لغو محدودیت صادرات برخی تجهیزات صنایع نظامی به ترکیه خبر داد.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس به تعداد گل‌های خود برای سرخ پوشان در کانگژو چین رسید.
یوزپلنگ آسیایی بین ۳۲ تا ۶۷ هزار سال پیش، از جمعیت یوزپلنگ‌ها در آفریقا جدا شد. در زمان حکومت بریتانیا بر هند، آن را پلنگ شکار می‌نامیدند. این نام، برگرفته از یوزهایی بود که به تعداد زیاد توسط خانواده سلطنتی هند در اسارت نگهداری می‌شدند تا برای شکار آنتلوپ‌های وحشی از آن‌ها استفاده کنند.
شکست تیم ملی والیبال هلند برابر اسلوونی شانس صعود به مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال را از آن‌ها گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در ست دوم بازی مقابل هلند در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
وزارت دفاع هلند درراستای جنگ‌افروزی در اوکراین بر ضرورت ارسال تسلیحات نظامی به این کشور تاکید کرد.
نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
نخست وزیر هلند امروز کنفرانس مطبوعاتی با رییس جمهور اوکراین گفت: هلند درحال بررسی گزینه‌های تامین جنگنده‌های F-۱۶ برای کی‌یف است.
در توییتر و اینستاگرام عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان با فرش کردن پیاده‌رو، زندگی روزمره‌شان را می‌گذرانند. در همین شرایط اخباری با عنوان «خبر فوری» دست به دست می‌شود که استناد آن به فرانک هوگربیتس هلندی است با متن پیش‌بینی او به زبان انگلیسی. متن فارسی تاکید دارد که پیش‌بینی‌های فرانک هوگربیتس هلندی محقق شده است، در حالی که او اصلا نامی از مشهد نبرده است و در متن انگلیسی نیز اشاره‌ای به این تاریخ و محدوده جغرافیایی نکرده است، اما احساس ناامنی را در شهروندان تشدید کرده است.
هلند و دانمارک برنامه مشترکی برای خریداری تانک و ارسال آنها به اوکراین دارند.
کارشناسان مدت‌ها انتظار داشتند که جمعیت هند تا اواخر دهه ۲۰۲۰ از چین پیشی نگیرد، اما کاهش مداوم نرخ باروری در چین این برآورد را هفت سال جلوتر انداخته است. میانگین تعداد فرزندان به ازای هر زن در جمهوری خلق چین به ۱/۲ رسیده که یکی از پایین‌تر نرخ‌هاست. در هند هر چند بارآوری در سال‌های اخیر کمتر شده، اما نرخ آن ۱/ ۲ است. در دهه ۱۹۵۰ این نرخ ۶ بود و در دهه ۱۹۹۰ کمی بیش از ۳.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
علی‌رغم مخالفت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، دولت هلند می‌گوید طرح صلح چین را بررسی کرده و نکات خوبی برای حل بحران اوکراین دارد.
دولت هلند تصمیم دارد برای حفاظت از امنیت ملی محدودیت های جدیدی بر صادرات فناوری نیمه رسانا وضع کند و به این ترتیب به آمریکا می پیوندد که سعی دارد صادرات تراشه به چین را محدود کند.
براساس آمار به‌دست آمده درحال‌حاضر حدود ۳۹ کشور در بازار بورس ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روسیه، آلمان، سوئیس، لهستان، ازبکستان، اسپانیا، سوئد، جمهوری‌آذربایجان، چین، هلند، هند، ترکیه، لبنان، آفریقای‌جنوبی، ژاپن، قبرس، پاکستان، کویت اشاره کرد.
وزارت مهاجرت کانادا، لیست ۱۰ کشور که بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت دائم این کشور در سال گذشته را داشته‌اند، اعلام کرده است. هند بیشترین تعداد دریافت‌کنندگان اقامت در یک‌سال گذشته را دارد و ایران در جایگاه هشتم قرار گرفته است. طبق این آمار ۱۱هزار و ۱۰۵ نفر ایرانی در یک‌سال گذشته موفق شدند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. انتاریو محبوب‌ترین مقصد در این کشور برای مهاجران معرفی شده است و بعد از آن کبک بیشترین مهاجر را داشته است.
بنا به اعلام یک مقام ارتش هلند، روسیه در تلاش است تا به اطلاعات زیر ساخت های انرژی این کشور در دریای شمال دست یابد.
علی‌رغم مجوز آلمان برای ارسال تانک‌های ساخت این کشور به اوکراین، هلند و دانمارک اعلام کردند نمی‌توانند تانک‌های لئوپارد را به کی‌یف بدهند.
با حذف تیم ملی هلند از رقابت های جام جهانی 2022 قطر تعداد بازیکنان بارسلونا که در جام جهانی حضور دارند، باز هم کمتر شد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی مقابل هلند، تعداد گل‌های خود در جام جهانی را به باتیستوتا رساند.
نکته جالب توجه اینکه لوکادیا در همه سال‌های گذشته پس از جدایی از باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند که در برایتون، هوفن‌هایم، سین‌سیناتی و بخوم توپ می‌زد هرگز موفق نشده بود این تعداد گل را در فاصله‌ای به این کوتاهی به ثمر برساند.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ