پنتاگون اعزام نیروهای نظامی به پایگاه دریایی جیبوتی را برای آماده سازی جهت تخلیه احتمالی پرسنل سفارت آمریکا از سودان آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
فرمانده نیروی هوایی آمریکا در آفریقا درباره وقوع کودتا در نیجر گفت: در صورت بحرانی شدن اوضاع در نیجر ممکن است واشنگتن پایگاه‌های پهپادی خود را در نیامی تخلیه کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
پس از گذشت زمان زیادی از توقیف غیر قانونی محموله نفتی ایران توسط آمریکا؛ رسانه های آمریکایی از دلایل عدم تخلیه این محموله پرده برداشتند.
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده واشنگتن قادر به تخلیه ۸۰۰ هزار بشکه نفت ایران که در یک نفت‌کش توقیف شده هست نیست.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که پیش‌بینی می‌شود آمریکا به زودی کار تخلیه نفت از یک نفتکش ایرانی را که پیشتر توقیف کرده بود، آغاز کند. این کشتی در حال حاضر، در سواحل تگزاس لنگر انداخته است.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر دادند؛ به گزارش منابع محلی هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که یکی از هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌ است.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
قطر و آمریکا موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با بازگشت شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به شهرک تخلیه شده حومش را محکوم کردند.
آتش‌نشانان در مرکز نیوجرسی روز چهارشنبه برای مهار آتش‌سوزی گسترده که باعث موج تخلیه و بسته شدن جاده‌ها در طول شب شد، تلاش کردند.
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
طبق اعلام قبلی ایالات متحده، این زرهپوش‌ها بخشی از کمک‌های این کشور به اوکراین بوده که با تخلیه آن‌ها در آلمان به زودی به اوکراین منتقل میگردد.
هنوز عامل این حادثه امنیتی مشخص نیست، اما کاربران شبکه‌های اجتماعی حاضر در محل، از فریاد‌های بلند افسران پلیس خبر می‌دهند.
به دنبال اعلام هشدار امنیتی در سفارت آمریکا در لندن، کارمندان این سفارت از ساختمان تخلیه شدند.
فرمانده ستاد مشترک سازمان پیمان امنیت جمعی می‌گوید که اوکراین نقشی که غرب برایش تعیین کرده را به عنوان پایگاه آماد و تخلیه ضدروسی ایفا کرده و به «دژکوب» آمریکا علیه مسکو بدل شده است.
در پی خروج یک قطار باری از ریل در نزدیکی روستایی در ایالت اوهایو و وقوع آتش‌سوزی گسترده، مقامات برای ساکنان این ناحیه دستور تخلیه صادر کردند.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
مهاجران ونزوئلایی که منتظر عبور از مرز ایالات متحده بودند، از کمپ‌هایی که در سواحل رودخانه ریو براوو در سیوداد خوارز، مکزیک ایجاد کرده بودند، تخلیه شدند. برخی از مهاجران با آتش زدن چادر خود به تصمیم تخلیه واکنش نشان دادند.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هفته گذشته یک قایق ماهیگیری حامل مواد منفجره را در دریای عمان توقیف و پس از تخلیه آن را منهدم کرده است.
کشتی‌ها و هواپیماهای مستقر در پایگاه دریایی مای‌پورت در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، به دلیل نزدیک شدن طوفان «ایان» ​​​​​تخلیه شدند.
وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد اخبار مربوط به تخلیه سفارت این کشور در بغداد صحت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ