وزارت امور خارجه استونی امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور یکی دیگر از دیپلمات‌های روسیه را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام کرده و به وی دستور داده تا ۲۹ مارس (۹ فروردین) از استونی خارج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تولد علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان با تجربه و مودب تیم ملی است.
حضور علی فتح‌الله‌زاده در یکی از برنامه‌های تلویزیون خبرساز شده است.
هواداران والنسیا شب گذشته در اتفاقی عجیب یکی از هواداران استون ویلا را با بازیکن این تیم اشتباه گرفتند.
جواد نکونام با انتشار یک استوری به جدایی یکی دیگر از ستاره‌های تیمش واکنش نشان داد.
مجید حسینی با انتشار یک استوری، جدایی خود از کایسری اسپور ترکیه را تأیید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
یکی از بازیگران سینما و تلویزیون برای مهاجم ایرانی پورتو پیامی در فضای مجازی منتشر کرد.
مربی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در فضای مجازی نسبت به هدیه یکی از هواداران واکنش نشان داد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بحث آب شرب یکی از مطالبات به‌حق منطقه کالپوش است، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم که مشکل آبرسانی این منطقه را به رفع کنند.
مرضیه ابراهیمی یکی از ۴ قربانی اسیدپاشی اصفهان در یک استوری به صحبت های سردار رادان واکنش نشان داد.
رییس قوه قضاییه گفت: یکی از مسائلی که در سفر استانی مورد تأکید قرار دارد، به زندان‌های بزرگ مستقر در استان البرز مربوط می‌شود که برای مردم و دستگاه قضایی ناخوشایند است.
علی کریمی مدافع سابق استقلال با انتشار یکی استوری به قیمت عجیب دلار و گرانی واکنش نشان داد.
قلعه‌نویی، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های داخلی قبول هدایت تیم‌ملی از این فرآیند انصراف داد.
یکی از مقامات وزارت ورزش که به منظور پیگیری وضعیت سه مدیرکل استانی آسیب‌دیده در حادثه سقوط بالگرد به استان کرمان سفر کرده است، وضعیت آنها را تشریح کرد.
هادی چوپان در سال‌های اخیر همواره یکی از معروف‌ترین ورزشکاران کشورمان در حوزه بدنسازی و پرورش اندام بوده است.
یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی‌ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می‌رود، اما در برخی از بازی‌ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.
یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی‌ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می‌رود، اما در برخی از بازی‌ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.
اراک - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفرهای استانی هیئت دولت فرصتی مناسبی را برای پیگیری مطالب مردمی فراهم می‌کند و پیگیری مصوبات این سفرها یکی از اولویتهای بنیاد شهید است.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
اشکان خورشیدی یکی از داوران شناخته شده‌ای است که در تست‌های آمادگی جسمانی مردود شده است و فعلا نمی‌تواند در لیگ قضاوت کند.
یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ