مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: روش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده و امنیت کشور را نشانه گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واقعیت‌های موجود هرچند خلاف توهمات دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند، ولی از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که تحرکات صهیونیست‌ها در مرز‌های شمالی و شمال غربی کشور را با دقت زیر نظر داشته باشند. بهترین راه برای خنثی سازی توطئه‌ها اینست که مردم این مناطق در جریان تحرکات و شگرد‌های دشمن قرار بگیرند که اگر چنین شود، خود مردم این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، تداوم امنیت موجب هجمه جبهه معارض و استکبار به معظم له شده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تلاش‌های متعددی برای خرابکاری در مراکز حساس کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان بی اثر شده است.
وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
نورنیوز نوشت: وزیر خارجه اسرائیل گفته، زلنسکی در دیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است.
منتظری ابراز داشت: حوادث اخیر برگ دیگری از توطئه‌های دشمن بود و حقیقتاً برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده بود و خیلی حساب شده ده‌ها مرکز اندیشه نسبت به تقابل با نظام اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند. دشمنان آن‌چنان مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی خواهد رسید و نظام ساقط خواهد شد لذا انواع و اقسام ابزار‌هایی که در اختیار داشتند را به کار گرفتند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: در هر توطئه و فتنه و آشوبی آن چیزی که حریف دشمن شد یاس و نومیدی و بی آبرویی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت از بسیج و سپاه و پلیس شد افتخار و شرف و آبرو بوده است و این مسیر مهیا نیست مگر با توکل به خدا، حفظ آمادگی و قبول خدمت بی منت برای مردم.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت، عدالت و اقتصاد سه ضلع اصلی نظام است که دشمن آن را نشانه گرفت اما با همت مردم، رهبر معظم انقلاب و مسئولان، از فتنه اخیر سربلندی بیرون آمدیم.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمن به دنبال لشکر سازی کاذب در فضای مجازی برای ایجاد یک چهره ناآرام در مناطق مختلف کشور است.
قم- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشرفت ها در سایه وجود امنیت کسب شده است، گفت: دشمن رویش های علمی کشور را هدف قرار داده و مکان این رویش ها مدرسه و دانشگاه ها هستند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مطالبه عمومی، برخورد جدی با عوامل دشمن و برهم زنندگان امنیت کشور است. لازم است هر چه سریع‌تر این اقدام صورت گیرد.
رییس شورای امنیت کشور در واکنش به اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: جریان اغتشاشات در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.
سردار جلالی درباره فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ گفت: این دوپلتفرم در حوادث اخیر، نوعی هماهنگی با دشمن در خارج از کشور و با منافقین و رژیم صهیونیستی داشتند و این اثبات شده است؛ بنابراین شورای امنیت کشور تصمیم گرفت که تا زمانی که امنیت کشور احساس کند که تضمینی ندارد این پلتفرم‌ها را متوقف کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.
سردار حاجی‌زاده گفت: دشمنان امروز امنیت ما را نشانه گرفته اند؛ زیرا اگر ما بخواهیم اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور بهبود یابد، در سایه امنیت امکان پذیر می‌باشد و این امنیت مثال زدنی که در کشور ما وجود دارد در هیچ جای جهان سراغ نداریم که دشمن در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ و فتنه اخیر به دنبال برهم زدن این امنیت می‌باشد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: زمانی که فضای مجازی یله و رها باشد، دشمنان از آن به نفع خودشان استفاده می‌کنند و حتماً باید فضای مجازی ساماندهی شود.
استاندار تهران گفت: ببینید دشمن چقدر ناامید شده است که یکی از سردمداران اغتشاش از خارج از کشور با عوامل داخلی شان تماس گرفته و گفته بود به هر ترتیب که می‌توانید نگذارید آتش آشوب‌ها خاموش شود، حتی اگر در یک بن بستی یک سطل آشغال آتش بزنید.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
رئیس اسبق پژوهشکده امنیت ملی کشور گفت: حمله موسوی به سوریه که کشوری اسلامی و جنگ‌زده است معنایی جز این ندارد که او با سیاست‌ آمریکا و دشمنان اسلام همکاری کرده و از آن حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ