واقعیت‌های موجود هرچند خلاف توهمات دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند، ولی از مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که تحرکات صهیونیست‌ها در مرز‌های شمالی و شمال غربی کشور را با دقت زیر نظر داشته باشند. بهترین راه برای خنثی سازی توطئه‌ها اینست که مردم این مناطق در جریان تحرکات و شگرد‌های دشمن قرار بگیرند که اگر چنین شود، خود مردم این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ترکام یا تکنیک تطبیق طرح با ناحیه نام دارد. این سیستم بر اساس اطلاعات دقیق توپوگرافی از زمین هدف استوار است. در این روش، محوطه‌ای از سطح زمین به طول ۱۰ و عرض ۲ کیلومتر به مربع‌های صدمتری تقسیم و ارتفاع متوسط در هر کدام از آن‌ها مشخص و به صورت ماتریس عددی به حافظه رایانه وارد می‌شود.
رضا نصری، حقوقدان بین‌الملل به ادعای جدید اسرائیل واکنش نشان داد.
پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.
تحلیلگر نظامی و امنیتی صهیونیست گفت که ایران راهبردی جدیدی را در منطقه در راستای حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و انزوای اسرائیل دنبال می‌کند.
اسناد درز پیدا کرده از پنتاگون پس از پرداختن به اوکراین، حالا سازمان اطلاعات جاسوسی اسرائیل را هدف گرفته است.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
چرا اسرائیل مواضع حزب‌الله لبنان را هدف قرار نداد؟
سردار قاآنی روز شنبه در ایران بود و در روزهای اخیر سفری به سوریه نداشته است.
از بامداد امروز برخی شبکه‌های خبری و مجازی ادعا‌هایی درخصوص شهادت شماری از مسئولان ایرانی در دمشق و همچنین هدف قرار گرفتن مدرسه امام خمینی (ره) منتشر کردند که هیچ یک صحت ندارد. محل اصابت راکت چند ساختمان با مجتمع امام خمینی (ره) فاصله دارد و حتی شیشه‌های این مجتمع نیز آسیب ندیده است.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: آمریکا به دنبال برتری دادن اسرائیل در منطقه ما است زیرا آنها را فرمانبردار می دانند.
روزنامه عبری زبانِ یدیعوت آحارانوت در شماره پایان هفته خود از در جریان بودن مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان خبر داد.
یک فعال یمنی اعلام کرد: هدف «توافق ابراهیم» که سعودی آن را تبلیغ می‌کند، ادغام «اسرائیل» در منطقه است.
منابع خبری گزارش داده‌اند نفتکشی با پرچم لیبریا سه‌شنبه شب توسط یک پهپاد در آب‌های دریای عمان هدف قرار گرفته است.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسرائیلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید اعلام کرد: روز شهید روزی است که در آن امیر استشهادیون، مرکز نظامی اسرائیلی در صور را هدف قرار داد و آنرا منهدم کرد.
یک مقام اوکراینی که نخواست نامش فاش شود گفته است که اسرائیل اطلاعات مفیدی برای هدف قرار دادن پهپاد‌های ایرانی ارائه کرده است.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که امکان دستیابی لبنان و رژیم صهیونیستی به توافق درباره ترسیم مرزهای دریایی همچنان وجود دارد و میانجی آمریکایی به تلاش برای تحقق این هدف ادامه می دهد.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
اگر حملات سال‌های اخیر اسرائیل به سوریه را مورد بررسی قرار دهید متوجه می‌شوید که همیشه این حملات تا حد بسیار زیادی کنترل شده صورت گرفته است. آن‌ها دو هدف را دنبال می‌کنند تا جایی عملیات و حمله انجام می‌دهند که منجر به فروپاشی نشود.
منابع خبری سوریه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حملات خود قرار داده است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با خطاب قرار دادن دانش آموزان بسیجی، گفت: هدف و مقصد شما، صحنه محو اسرائیل و آزادی سرزمین‌ها از شر ظلم و فساد است.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
شبکه خبری الجزیره خبر داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله خود، سه مکان مختلف در غزه را هدف قرار داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ