رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح الزامات ورود فناوری های هوشمند به مدارس کشور گفت: استفاده از فناوری و تشکیل سامانه جامع برای ذخیره سازی داده ها در مدارس ضروری است.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
سمنان_ معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۳ درصد مدارس کشور فرسوده و نیازمند به مقاوم سازی است، گفت: برنامه ریزی بازسازی این مدارس آغاز شده است.
از روز ۱۴ فروردین، فعالیت مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان پیشرفت حضور دارند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز مدارس سمپاد کشور در اردوهای راهیان نور پیشرفت حضور دارند.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی شده‌اند اما نه به این معنا که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند.
جلالی گفت: باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. این بدین معنا نیست که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه نکته اینجاست که القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
هر چند رقم و آمار رسمی‌ای از تعداد مسمومیت‌ها و سطح اثرگذاریشان در دسترس نیست، اما حالا دومینوی مسمومیت‌ها به مساله‌ای جدی برای والدین در شهر‌های درگیر و البته دیگر شهر‌ها تبدیل شده است. افکار عمومی به شدت نگران هستند که این اتفاق، به زودی به دیگر شهر‌های کشور بسط پیدا کند. سطح نگرانی‌ها نسبت به این موضوع به اندازه‌ای بالا رفته که حالا موضوع به یک مساله در سطح ملی تبدیل و مطالبه ورود جدی دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی به ماجرا مطالبه‌ای عمومی شده است
آئین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح چهارشنبه در مدرسه رفاه تهران برگزار شد.
نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا جز در موارد استثناء مدارس کشور تعطیل نخواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا همه مدارس کشور باز است.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
بابلسر- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مراکز آموزشی گفت: نیمی از مدارس کشور توسط خیران احداث می شود.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۲۰ درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با اعتبار فعلی سازمان نوسازی ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارند در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارد در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی تلاش می‌کنند مدارس کشور یا دانشگاه‌های برجسته را تعطیل کنند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ