وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
یک رسانه آلمانی فاش کرد که در قرارداد خرید جدید دورتموند، فلیکس انمچا، بندی عجیب و غریب درباره شرایط استفاده او از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.
با وجود شایعات گسترده درباره جدایی آندره اونانا از اینتر، یک رسانه معتبر ایتالیایی می‌گوید سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، با فروش اونانا مخالفت کرده است.
هشدار سردار مفخمی به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با شیطنت و دروغ پردازی رسانه های معاند و ضدانقلاب روبرو شد و آن را به حجاب و عفاف نسبت دادند، در حالی واقعیت ماجرا چیز دیگری است.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان آینده با هدف انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه حاضر است وینیسیوس جونیور را قربانی کند.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
نورنیوز نوشت: وزیر خارجه اسرائیل گفته، زلنسکی در دیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.
رسانه ها از وقوع هشدار بمب‌گذاری در هواپیمایی در مسیر لهستان به مقصد یونان خبر می دهند.
الف نوشت: چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند، اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند.
رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار حریق در یکی از بخش‌ های ساختمان وزارت خارجه روسیه خبر می دهند.
رسانه ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار حریق در یکی از بخش‌ های ساختمان وزارت خارجه روسیه خبر می دهند.
امیرعبداللهیان گفت: پیام‌های آمریکا برای رسیدن به توافق به دست ما می‌رسد. در روز‌های اخیر پیامی را از آمریکا در این رابطه دریافت کردیم. مسیر دیپلماسی به خوبی جریان دارد. اما برخی مقامات آمریکایی با اظهاراتی ریاکارانه در رسانه به گونه‌ای حرف می‌زنند که در تعارض با پیام‌های دیپلماتیک آنهاست.
فیس بوک هشدار داده به دلیل نگرانی ها درباره قانونی که این شرکت را ملزم به پرداخت هزینه به ناشران اخبار می کند، ممکن است اشتراک گذاری این نوع محتوا را مسدود کند.
یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.
رسانه های انگلیسی هشدار رئیس جمهور روسیه درباره سقف قیمتی برای گاز را در شکست مذاکرات مقامات اروپایی در این باره موثر شمردند.
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال آغاز انتفاضه اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و همزمان با آن قیام مردم فلسطین در کرانه باختری هشدار دادند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی (IRIMO.IR) و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
رئیس جمهور اوکراین از مقامات این کشورخواست تا با صحبت با رسانه ها، برنامه های کی یف در میدان نبرد را لو ندهند.
رسانه های صهیونیستی در گزارش هایی درباره احتمال واکنش مبارزان مقاومت به شهادت ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی در نابلس، هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ