قم- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیشرفت ها در سایه وجود امنیت کسب شده است، گفت: دشمن رویش های علمی کشور را هدف قرار داده و مکان این رویش ها مدرسه و دانشگاه ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران درباره عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت که این اتفاق نقطه عطفی بود در دولت سیزدهم و با روی کار آمدن یک سید خدا به دست آمد و در جنبه های مختلف دیپلماسی سیاسی و بین المللی و اقتصادی گشایش ایجاد کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
بیانیه مجلس تاکید کرده است: فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند: فرمان عفو رهبری باعث رویش مهرورزی‌های وحدت‌آفرین و انسجام ملی شد و از سوی دیگر دشمن را در یک بن‌بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقاط ضعفی که در کشور موجود است با الهام از نقاط قوت برطرف می‌شود.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.
با توجه به وفور گارانتی های غیرمعتبر که بدون ارائه خدمات تنها به گرانی کالا دامن زده، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می گوید سامانه جامع گارانتی بهترین روش شناسایی این گارانتی ها است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل به سمت ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس رفته است.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
سردار شاکرمی بیان کرد: برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده بود، دشمن از روش های مختلف و رسانه ها به دنبال عملیات روانی است و در همین ارتباط میلیاردها تومان اعتبار گذاشته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با تشریح ابعاد توانمندی های کشور در حوزه پدافند هوایی و تعامل آن با جنگ الکترونیک از ایجاد اختلال روی پرنده های شناسایی دشمن در فاصله ۴۰۰ کیلومتر خبر داد.
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن، تمام تمرکز خود را بر روی جوانان و نوجوانان در فضای مجازی قرار داده است.
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن در تقابل دو جبهه حق و باطل بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و نرم استفاده کند.‌
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
مرزبندی با دشمن نه تنها یک نگاه مبنایی و معیاری بسیار مهم در رفتار مردم و سیاستمداران است، بلکه یک نکته مبنایی در تحلیل رویدادها و نحوه مواجهه با دشمن نیز تلقی می‌شود.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دشمنان روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در جنگ سخت حساب زیادی باز کردند و در غیر این صورت ساعتی صبر نمی‌کردند و حرکت‌هایی انجام می‌دادند.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ