عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل به سمت ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیاد النخاله به اشغالگران هشدار داده است که به هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی پاسخی سخت خواهیم داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که سیاست ترور با بمباران منازل مسکونی، دشمن را پیروز نمی‌کند و گردان‌های قدس قادر به گسترش و افزایش دامنه آتش علیه رژیم اشغالگر است.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
رهبرانقلاب اسلامی، ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند، و تاکید کردند: حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق شد.
خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: از نظر صهیونیست‌ها مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری مکمل این اقدامات اجرا شود.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
سخنگوی دولت گفت: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.
زارع پور گفت: دشمن بیشترین توان خود را بر این حوزه متمرکز کرده است و با اقدامات کوری همچون حملات «منع خدمت توزیع‌شده» (DDOS) تا ترور اجتماعی و تخریب پلتفرم‌های ایرانی به دنبال ناکارآمد و نا امن جلوه دادن پلتفرم‌های ایرانی است.
مدیرعامل روبیکا با بیان اینکه حذف روبیکا یک ترور دیجیتال بود، گفت: به نقطه ای رسیدیم که دشمن می خواهد ما را حذف کند و ناراحت هستیم که برای مقابله دست ما کاملا پر نیست.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دشمنان تا در مقابل جمهوری اسلامی ایران استیصال پیدا می‌کنند و به بن بست می‌رسند، در کشور ما دست به جنایت‌هایی چون ترور می‌زنند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آخرین پرده از نمایش کشته سازی دشمن هم قرار بود در اهواز انجام شود البته خوشبختانه دو سه روز پیش تیمی که مجری این توطئه بود، دستگیر شدند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
کریمی قدوسی گفت: اگر در سیاهه جمهوری اسلامی افرادی تحریم شده باشند مانند پمپئو و ترامپ و امثال این‌ها به خاطر آن جنایتی است که رسماً انجام دادند و مسئولیت آن را پذیرفتند؛ برای ترور شهید سلیمانی و مهندس ابومهدی. با این فرض جمهوری اسلامی نیازی به اعزام یک پاسدار به قلب دشمن ندارد.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در پاسخ به ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد خود در حمله دشمن صهیونیستی به غزه، حملات موشکی گسترده‌ای را علیه اراضی اشغالی آغاز کرده است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ