احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
به گفته مشاور وزیر ورزش، در جریان اجلاس وزرا و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو مذاکراتی با مقامات ترکیه به منظور دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال دو کشور طی سال آینده میلادی انجام شد.
وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه برابر هم قرار بگیرند.
نخست وزیر عراق بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال امید این کشور برابر ایران پیام تبریک داد و در آن شاگردان شنیشل را شایسته پیروزی دانست.
خطیب با توجه به دستگیری تیم تروریستی اخیر مرتبط با اسرائیل که از مرز‌های غربی به کشور وارد شده بود، گفت: با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرز‌های غربی و عدم‌تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم.
وزیر ورزش و جوانان، نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.
وزیر ورزش کشور مصر اعتراف کرد که تصمیم برای جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم اشتباه بوده است.
وزیر خارجه ترکیه می گوید روند ارسال کمک های بین المللی به این کشور همچنان ادامه دارد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا کمک های بشردوستانه به موثرترین شکل به دست زلزله زدگان در کشور ترکیه برسد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده‌اند، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بود.
وزیر اقتصاد فرانسه از فیفا درخواست کرد تا اتفاقات دیدار تیم ملی این کشور مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 را بررسی کند.
روز سه شنبه، علی بهادری جهرمی، در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته راهی هتل محل اقامت تیم ملی شد و با بازیکنان و کادرفنی دیدار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور وزیر ورزش برگزار شد تاکید که تیمش تلاش دارد باعث افتخار، غرور و شادی کشور شود.
آرتین سرایداران، کودکی که چهارشنبه هفته گذشته (۴ مهر) در جریان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، در مقابل چشمان‌اش جان باختن پدر و مادرش را دید و خود نیز از ناحیه دست مجروح شد.علاوه بر آرتین، اوایل هفته جاری، انتشار عکس‌هایی از گریه‌های «باوان گلی» بر سر مزار مادرش فرشته احمدی که گفته می‌شود در جریان ناآرامی‌های بعد از چهلم مهسا (ژینا) امینی، با شلیک مستقیم گلوله جنگی جان باخته واکنش‌های بی‌شماری را به همراه داشت. بنابراین، می‌توان دو چهره اول خبرساز کشور را دو کودک خردسال، یعنی باوان و آرتین دانست.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه‌های ترورویستی و خرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یک سال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
وزیر اطلاعات از همان ابتدای پذیرش مسئولیت وزارت اطلاعات، بر همکاری و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی نظام برای تامین امنیت کشور و مبارزه با گروه های ترورویستی وخرابکار تاکید داشت و در همین راستا در یکسال گذشته، وی جلسات متعددی با سایر دستگاه های اطلاعاتی از جمله اطلاعات سپاه داشت.
فراخوان رقابت طراحی پوستر به مناسب روز جهانی مقابله با کار کودک
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ