سخنگوی دولت گفت: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: این ترورهای کور هیچ ارزش نظامی ندارد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در تهران در محل وزارت میراث فرهنگی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه روز نکبت یادآور یکی از دردناک‌ترین فجایع تاریخ بشری است، گفت: ترورهای هدفمند و نقض حقوق بشر رویکرد رژیم صهیونسیتی در چند دهه گذشته بوده است.
اواسط دهه شصت، (امام) خمینی به عراق آمد در حالی که در ابتدا فعالیتی نداشت. پس از انقلاب جولای ۱۹۶۸ میلادی، عراق موضع مخالفی در قبال تصمیم شاه برای الحاق جزایره سه‌گانه (امارات) اتخاذ کرد. محمدرضا شاه پهلوی به عنوان اهرم فشار و تهدید، نیروهایش را روانه مرز‌های عراق کرد. شاه از مخالفان کرد در عراق حمایت کرد و حمایت از مخالفان ایران را علیه او آغاز کردیم.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.
تورهای گردشگری از مقصد تهران به شهرستان‌های استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می شود.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
شهردار منطقه ۱۲ مسیرهای تورهای رایگان تهران‌گردی این منطقه را که در ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اعلام کرد.
نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال کشور گفت: در کنار برگزاری لیگ برتر والیبال ساحلی در کشور به دنبال افزایش برگزاری تورهای آزاد والیبال ساحلی برای توسعه این ورزش در مناطق گوناگون کشور هستیم.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال آغاز دور جدیدی از ترورهای سیاسی و جنگ داخلی در اراضی اشغالی هشدار داد.
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: صیادان تورهای ماهی گیری را از شمال خلیج فارس خارج کنند.
علی خضریان در تذکری گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترورهای اخیر ، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
امام جمعه موقت شهر اردبیل گفت: ترورهای اخیر نشان از واپسین نفس های دشمنان است که خود را به آب و آتش می زنند تا ملت ایران را خوار و خفیف کنند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: توسل به تهدید، ارعاب و ترور مردم نشان می‌دهد که بدخواهان نظام پایگاه مردمی ندارند، همچنان که در ابتدای انقلاب شخصیت‌ها و مردم کوچه و بازار را به شهادت رساندند.
رئیس دیوان عالی کشور، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شیراز، گفت: این ترورهای کور تنفر ملت ایران را نسبت به کوردلان و استکبار جنایتکار بیشتر می ‏کند.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهریار از برگزاری تورهای رایگان شهریارگردی همزمان با هفته گردشگری خبر داد.
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر، بازار سرمایه را به عنوان اولویت دوم اقتصادی خود قرار داده است، افزود: دولت پس از مهار تورم، اقدامات حمایتی خوب و موثری از بورس داشته است که شاخص‌ترین آنها مصوبات ۱۰ بندی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ