با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به اخبار مربوط به استقرار سامانه ضدهوایی در پایتخت این کشور واکنش نشان داد.
آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
کاپیتان مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ بیست و سوم قوی‌تر از گذشته ظاهر شود و نتایج خوبی بگیرد.
زمانی که دایناسور‌ها بر زمین حکومت می‌کردند، خزندگان دریایی در دریا‌ها فرمانروا بودند. معروف‌ترین این گردن‌دراز‌ها آن‌ها پلسیوسور‌ها هستند که احتمالا وقتی به هیولای دریاچه نس فکر می‌کنید، تصور می‌کنید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۹ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۹ خرداد را بخوانید.
مدل‌هایی که برای آژانس‌های مدلینگ کار می‌کنند، معمولاً برای کسب فرصت رشد حرفه‌ای ماه‌ها یا حتی سال‌ها به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند. به همین دلیل به همراه مدل‌های دیگر در آپارتمان‌های مشترک زندگی می‌کنند. با این حال، این آپارتمان‌ها به آن جالبی که شاید تصور می‌کنید نیستند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
قصه این کیف که جایگاه خود را در صحنه مدِ امروز هم حفظ کرده است؛ بدون نام بردن از پرنسس دیانا امکان ندارد. او ۲۴ سال پیش بود که با این کیف در پاریس ظاهر شد.
به نظر می‌رسد موز آن چیزی نیست که ما فکر می‌کنیم. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که موز اهلی از نظر ژنتیکی به انواعی وحشی می‌رسد که هنوز پیدا نشده‌اند. انواع عجیب و غریب این میوه از جمله موز‌های قرمز یا آبی، دانه‌دار یا بدون دانه از این واقعیت حکایت دارند که موز بسیار مرموزتر از تصور ماست.
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ