کولونا در اظهاراتی علیه ایران گفت: اگر هدف(ایران) این است که از ما باج‌خواهی کند، این رویه اشتباهی برای کنار آمدن با فرانسه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این وزارتخانه به همراه وزارت دفاع این کشور، در حال بررسی اطلاعات مرتبط با ادعای سقوط موشک کره شمالی در منطقه ویژه اقتصادی مسکو هستند.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
وزیر خارجه عربستان سعودی با ادعای اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل به نفع منطقه است، گفت اما ابتدا باید به موضوع فلسطین رسیدگی شود.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
اینهمه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای جلسات فشرده در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد ، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند
اینهمه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای جلسات فشرده در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد ، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند
روزنامه الاخبار با اشاره به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان از اجرای مذاکرات میان عربستان و حزب الله لبنان از طریق یک طرف سوم نوشت.
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد که ایران برای ورود به مذاکرات توافق هسته ای جدی نیست و توافق با ایران اولویت فعلی آمریکا نیست.
وزیر خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود ادعاهایی را علیه ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی گفته است که ایالات متحده و اروپا دیگر نمی‌توانند در مورد مسئله ایران نظاره گر صرف باشند.
وزیر امور خارجه آمریکا به سوالی درباره ادعای اخیر شبکه بلومبرگ در زمینه سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران پاسخ داد.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست کمیسیون «همکاری های بین‌ الملل کمیسیون حزب روسیه متحد» تصریح کرد: غرب حق ندارد ادعای رهبری اخلاقی جهان را داشته باشد.
وزیر خارجه آمریکا با حمایت از اعتراضات در ایران مدعی شد که این اعتراضات مربوط به ایرانیان است و نه هیچ کشور دیگری.
کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه که پیشتر مدعی زندانی بودن پنج فرانسوی در ایران شده بود، اعلام کرد این تعداد به هفت نفر افزایش یافته است. وی هویت این افراد را فاش نکرد.
وزیر خارجه فرانسه امروز ادعا کرد که ۲ شهروند فرانسوی دیگر هم در ایران در بازداشت هستند.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را که تهران و مسکو بشدت رد کرده اند، همچنان تکرار می‌کند.
وزیر خارجه آلمان ادعای قبلی خود درباره «سرکوب زنان و معترضان» در ایران را تکرار کرد. به گفته او، آلمان از توقیف دارایی‌ها و ممنوع الورودی «افراد مسئول در سرکوب‌ها» اطمینان حاصل خواهد کرد.
وزیر امور خارجه فرانسه که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، ادعای تعلل ایران در حصول توافق وین را تکرار کرد.
لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس ادعا کرده که لندن باید از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.
وزیر خارجه آمریکا هم امروز به تکرار ادعای ضدایرانی مقامات قضایی کشورش پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ