بنا به اعلام یک نشریه آلمانی، دولت برلین از مدتها قبل هشداری در خصوص هدف قرار گرفتن احتمالی خطوط لوله گازی روسیه دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قسمت جدید مستند تارکد به تشریح نقش یک جاسوس سیا به نام عباس امیرانتظام با توجه به اسناد منتشر نشده لانه جاسوسی میپردازند.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهور چین با قدرت بی سابقه خود قصد تغییر نظم بین‌المللی را دارد.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) ماه گذشته برای دیدار با همتایان چینی، به طور مخفیانه به پکن سفر کرده بود.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از ایجاد کانال رسمی این سازمان در تلگرام خبر داد و در اولین پُست از مردم روسیه خواست تا علیه دولت و کشور خود جاسوسی کنند.
«آندرس مانوئل لوپز اوبرادور» به حضور عوامل جاسوسی سازمان سیا در کشورش واکنش نشان داد.
«ویلیام برنز» در سفر به مغرب با مدیرکل امنیت ملی این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد.
دفتر ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی امروز اعلام کرد: موضوع استراق سمع سازمان سیا از گفت‌وگوهای میان مقامات سئول و واشنگتن در ارتباط با کمک به اوکراین را با طرف آمریکایی بررسی می‌کنیم.
وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس سازمان سیا در سفر به عربستان به محمدبن سلمان گفته است که آمریکا از نزدیکی روابط ریاض با ایران و سوریه ناامید است.
مقام بلند پایه امنیتی آمریکا بار دیگر بر صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران اعتراف کرد.
رئیس سازمان سیا اعلام کرد نهادهای اطلاعاتی آمریکا به اوکراین در نبرد با روسیه کمک کرده اند.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت: اعتقاد نداریم که سران ایران تصمیمی برای ازسرگیری برنامه هسته ای تسلیحاتی اتخاذ کرده باشند.
بر اساس گزارش خبرگزاری افغانستان، سناریو‌های پیش بینی شده سازمان سیا درباره افغانستان شامل وخامت اوضاع حقوق بشر، ناامنی غذایی که منجر به قحطی خواهد شد، سهل انگاری طالبان، نیاز افغان‌ها به پول نقد و روی آوردن آن‌ها به مهاجرت خواهد بود.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
یک سیاستمدار آمریکایی، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بدترین سازمان تروریستی در جهان دانست.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) اتباع روسیه و مخالف جنگ اوکراین را جذب می‌کند.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه بار دیگر ایالات متحده آمریکا را حامی و پشتیبان گروه های تروریستی فعال در اراضی ترکیه دانست.
نشستی میان مقامات سازمان سیا و سرویس اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا و به میزبانی ترکیه برگزار شد.
اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در حال سرمایه گذاری برای احیای حیوانات منقرض شده است.
اقدامات مخفیانه سیا همچون اجرای کودتا در ایران و گواتمالا، نه تنها کشورهای جهان را از آمریکا دور می کند که ادعای سران واشنگتن مبنی بر رهبری اخلاقی جهان را نیز نقش بر آب خواهد ساخت.
روزنامه ینی‌شفق ترکیه گزارش کرده که دولت و نهادهای امنیتی آمریکا، آشکارا بازرگانان و تُجار این کشور را تهدید کردند که با روسیه نباید مراوده تجاری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ