رئیس‌جمهور با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی، افزود: نه قراردادهای به‌اصطلاح صلح، بلکه «طریق نورانی مقاومت» توانسته دشمن را مستأصل و زمین‌گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: در شرایط کنونی با دولت سیزدهم روحیه «ما می‌توانیم» در حال تحقق است و در میدان‌های گوناگونی این روحیه خود را نشان می‌دهد. تلاش برای حل مشکلات درونی کشور از طریق نگاه به داخل و فعال‌سازی رویکرد مقاومت فعال در برابر توطئه‌های دشمن و... از جمله موضوعاتی است که جایگزین نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی شده است.
حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر قدرت‌های سلطه‌گر در مقابل اراده ملت‌ها خودکامگی نشان ندهند و اجازه تحقق اراده مردم را بدهند، شرایط دنیا کاملا متفاوت خواهد بود.
رئیس‌ دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز سه‌شنبه با وزیر اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.
قالیباف رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در همایش نظم نوین جهانی گفت: حربه دشمن در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی برای ایران اسلامی، حربه اقتصادی است و باید بخش اقتصادی را تقویت کنیم.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
رئیسی جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با بشار اسد گفت: وضعیت امروز ایران و سوریه گواه حقانیت مقاومت ایران و سوریه در مقابل فشارهاست.
رئیس جمهور یادآور شد: امروز حقانیت جایگاه ایران و سوریه، انطباق این مسیر با عقلانیت و مقاومت و ایستادگی کاملاً اثبات شده و جواب داده و کسانی که تا دیروز نسبت به موضع و جایگاه سیاسی و نظرات و دیدگاه‌های ایران درباره سوریه تردید داشتند، متقاعد شده‌اند که این موضع، به‌حق و عادلانه بوده است.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
حالا که بهار داغ خودترمیمی کابینه دولت با خواست جدی مجلس برای استیضاح برخی وزرا همراه شده، آینده ترکیب دولت در مقام مساله‌ای جدی مطرح شده است. از یک سو، ظواهر امر نشان می‌دهد مجلسی‌های مصمم به استیضاح وزیر صمت، قصد دارند شوک جدیدی را به تیم اقتصادی دولت وارد کنند. از سوی دیگر، حداقل ظواهر امر حاکی از آن است که دولت تمام قد در برابر استیضاح فاطمی امین مقاومت می‌کند
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
کیهان نوشت: اشرافیت غربگرا هم که در جریان تدارک فتنه ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.
عبدالناصر همتی نوشت: نتایج ناشی از تحریم‌ها شاید پیشتر برای مردم قابل تحمل بود، اما درست در زمانی که گرفتار یافتن دارو و تأمین معیشت روزمره خود در شرایط تحریمی هستند، ادعای مقاومت و مردمی بودن را در کنار واردات سیسمونی و سوغات کامیونی همراهان سفر نیویورک را دیگر باور نخواهند کرد.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور اعلام کرد: سیاست 'مقاومت فعال' در کنار 'قانون اقدام راهبردی مجلس' دست ایران را پر کرد.
حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران گفت: شهید سلیمانی نماد مقاومت است و این شهید بزرگوار علاوه بر کرمان برای کشور و جهان اسلام باعث افتخار است و رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرده‌اند که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.
استان کرمان مقصد سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع فعالان اقتصادی تاکید کرد که «تولید مسئله اول کشور است»، وی همچنین از آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد.
امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است و قلب‌های بسیاری از مسلمانان در جهان اسلام را در گرداگرد نماد مقاومت و ایستادگی بصیرت‌آفرین یعنی حسین‌بن علی(ع) جمع کرده است.
سخنگوی دولت پیشین نوشت: کاری نکنیم شیرینی مقاومت، حمایت جامعه جهانی و یأس بدخواهان به هدر رود و این ممکن نیست مگر با وقت‌شناسی و قدردانی از سرمایه اجتماعی.
فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) هشدار داد اروپا ممکن است زمستان بعدی با کمبود انرژی روبرو شود.
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ