معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از ۱۳ سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.
رئیس جمهور به دعوت رسمی رئیس جمهور سوریه در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی چهارشنبه (سیزدهم اردیبهشت) به این کشور سفر می‌کند.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
روزنامه الوطن سوریه نوشت که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه آینده به سوریه سفر خواهد کرد.
وزیر خارجه عربستان طی هفته‌های آتی به دمشق می‌رود تا به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه دعوت‌نامه‌ای را برای حضور در نشست سران که قرار است در ۱۹ مه برگزار شود، تقدیم کند.
رئیس جمهور روسیه بر ادامه کمک های این کشور به مردم زلزله زده سوریه تاکید کرد.
رئیس منطقه خودمختار چچن روسیه اعلام کرده که هزینه ساخت خانه برای ۹ هزار خانواده زلزله زده سوریه را متقبل خواهد شد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
نخست وزیر عراق در پیامی به رئیس جمهور سوریه که از سوی رئیس حشد شعبی در اختیار بشار اسد قرار گرفت بر حمایت همه جانبه بغداد از دمشق تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فقط ۳ کشور در سوریه امداد رسانی می کنند گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و سوریه تاکنون چند نفر را از زیر آوار نجات دادند.
بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه بر استقبال دمشق از هرگونه ابتکاری برای مقابله با پیامدهای فاجعه بار زلزله در این کشور تاکید کرد.
امیرعبداللهیان در دیدار با بشار اسد: ایران به پشتیبانی قوی از سوریه ادامه خواهد داد وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان به بشار اسد تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران امنیت و پیشرفت سوریه را امنیت و پیشرفت خود می داند و به پشتیبانی قوی از سوریه ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد عملیات نظامی غیر قانونی این کشور در شمال سوریه و عراق می تواند وارد فاز درگیری زمینی شود.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سران گروه های فلسطینی بر ضرورت پایندی به مقاومت برای احقاق حقوق تأکید کرد و گفت: تمام تلاش‌ها برای حذف آرمان فلسطین از وجدان و ذهن نسل‌های جدید شکست خورد.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
حیاتی یازیجی معاون رئیس جمهور ترکیه در سخنانی تاکید کرد: روابط میان سوریه و ترکیه در آینده نزدیک به سطح بالاتری توسعه پیدا کرده و تا سطح روابط مستقیم ارتقا می یابد.
رئیس اداره اطلاعات ستاد کل روسیه از بخشی از کارشکنی های آمریکا در مسیر جلوگیری از رسیدن سوریه به ثبات پرده برداشت.
رئیس ستاد مبارزه با تروریسم سازمان ملل گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از عناصر داعش در منطقه فعالیت می کنند.
رئیس کمیسیون خارجی و امور عربی پارلمان سوریه گفت که ترکیه به خوبی می داند که برای این کشور منطقه امنی در شمال سوریه وجود ندارد.
وزارت خارج سوریه اعلام کرد که به طور کامل از مواضع چین در قبال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان حمایت می کند و این سفر را اقدامی خصمانه و نقض قوانین بین المللی می داند.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ