استان کرمان مقصد سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع فعالان اقتصادی تاکید کرد که «تولید مسئله اول کشور است»، وی همچنین از آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اهدای پاداش ۱۹۳ میلیارد تومانی به مشترکان برق بخش خانگی کلان‌شهر تهران خبر داد.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
همسایگان مجتمع تجاری کوروش، بیش از همه تاثیرات تصمیم کمیسیون ماده ۵ بر زندگی روزمره شان را متوجه می‌شوند. تعداد زیادی از همسایگان این مرکز تجاری در منطقه ۵ تهران مجبور به ترک محل زندگیشان شدند. ترافیک همیشگی در این منطقه زندگی را برای ساکنان قدیمی سخت کرده است، مشابه این نمونه البته در تهران کم نیست.
ساکنان پایتخت اردن با برگزاری راهپیمایی، بر حمایت خود از مردم فلسطین و مقاومت آنها، اعلام کردند.
فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌هایی در نخستین روز ماه مبارک رمضان بر تداوم راه مقاومت تا آزادی سازی مسجد الاقصی و فلسطین تاکید کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اخراج هیات رژیم صهیونیستی از اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی استقبال کرد.
آئین رونمایی از یادمان شهدای مدافع حرم «سروِ مقاومت» در دارالشهدای پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در منطقه ۱۷ برگزار شد.
مراسم سالگرد رهبران شهید محور مقاومت عصر امروز در صنعاء پایتخت یمن برگزار شد و طی آن مقاماتی از یمن، فلسطین و ایران سخنرانی کردند.
تظاهرات گسترده مردمی در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های صهیونیستی موسوم به «عید الانوار» یا همان «عید حنوکا» شد که قرار بود با مجوز رژیم آل خلیفه در منامه آغاز شود.
بوشهر- وزیر آموزش و پرورش گفت: نخستین همایش مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام به میزبانی استان بوشهر به‌عنوان پایتخت مبارزات ضداستعماری و استکبارستیزی برگزار می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
کوتاه کردن دست مافیا از زباله‌های پایتخت از جمله محورهای فعالیت مدیریت شهری محسوب می‌شود که عملیاتی شدن آن از سوی مافیا مقاومت‌هایی را همراه خواهد داشت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله رژیم صهیونیستی به شهر دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تصمیم استرالیا مبنی بر انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.
در پی شورش های و ناآرامی‌ها در بغداد، پایتخت عراق، آشوبگران و طرفداران صدر به تصاویر شهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بی حرمتی کردند. منبع: خبرگزاری دانشجو
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۴ سارق قصد سرقت کیف حاوی دلار را داشتند که با مقاومت صاحب کیف مواجه شدند و با سلاح گرم اقدام به زخمی کردن وی کردند و در ادامه سارقان با مشاهده خودروی پلیس با دو موتورسیکلت از محل حادثه متواری شدند.
جمیل مزهر معاون دبیر کل جبهه آزادی بخش فلسطین تاکید کرد که قدس پایتخت و قلب فلسطین خواهد ماند و مردم فلسطین تا آزادی کامل آن از دست صهیونیست ها مقاومت خواهند کرد.
کرمان - رئیس جمهور در بدو ورود به کرمان، این استان را پایتخت مقاومت اسلامی جهان دانست.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فخر ایران و جهان اسلام است، گفت: این استان به حق پایتخت مقاومت جهان اسلام است.
کرمان- رئیس جمهور با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان شد.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فخر ایران و جهان اسلام است، گفت: این استان به حق پایتخت مقاومت جهان اسلام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ