عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا ٢۴ بازیکن ایران سابقه حضور در جمع بهترین‌های تورنمنت را داشته‌اند.
دو دریافت کننده احتمالی ایران در ترکیب رخ به رخ هم تمرین کردند.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
رئیسی گفت: این تجربه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در قدرتمند شدن و نفوذناپذیر شدن در مقابل هجمه‌های دشمن دارد، می‌تواند برای ملت‌های دیگر درس باشد. جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که خواهان روابط خوب با کشور‌های همسایه از جمله کشور‌های عربی همسایه است.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی به بررسی مبانی، آثار، تجربه کشورها و الزامات اجرایی در خصوص مالیات بر خانه های خالی، پرداخت.
مسابقات بین المللی مستریونیورس با ایده ای جدید و برگزاری رقابت ها در رشته های مختلف طی 3 روز در رامسر برگزار شد.
اگرچه تجارت ایران و چین رقم ۵۰ میلیارد دلار را نیز تجربه کرده است اما در سالهای اخیر این رقم به محدوده ۲۰ میلیارد دلار رسیده که نیاز است تدابیری برای دستیابی به ارقامی بالاتر اندیشیده شود.
تحلیلگر جهان عرب ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، سرانجام آنرا برای واشنگتن و تل آویو و متحدانشان در منطقه بسیار دردناک توصیف کرد.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
پخش بازی ایران و آمریکا در سینما‌های کشور، ۶۱۰ میلیون تومان عایدی داشت.
احسان حاج‌صفی مطابق انتظار در ترکیب اصلی ایران قرار خواهد گرفت و جلوتر از سایر بازیکنان پا به زمین می‌گذارد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی که پس از یک شکست تلخ ایران را پس از هشت سال ترک کرده بود، در بازگشت بار دیگر طعم تلخ باخت را تجربه کرد.
«از دید حقیر، آنانی که با دندانهای به هم فشرده، با تمام وجود به ترویج و آموزش و تجویز خشونت می‌پردازند، خیرخواه مردم نیستند.»
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: برای حضور در رقابتهای جهانی صربستان، تجربه خوب و کافی در این وزن را دارم.
«تجربه نشان می دهد که تا زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به نحوی موثر وارد میدان نشود و اعتبار خود را در پسِ یک توافق بسیج نکند و قرار ندهد، دستیابی به یک توافق تا حد زیادی بعید به نظر می رسد. چالش اصلی در مورد توافق احتمالی جدید میان ایران و غرب، میزان موثر بودن و دوام آن در عرصه میدانی است. در واقع شرکت های غربی به طور خاص نگرانی های زیادی در مورد کار با ایران دارند و می ترسند که در صورت همکاری با این کشور، از سوی واشینگتن مواخذه و مجازات شوند.»
ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در شمال کرانه باختری به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز تخریب کرد.
سرنوشت سراجی در این تجربه کوتاه، ضرورت دوری از مشاوران کم تجربه و اطرافیانی که منافع فردی را دنبال می‌کنند، گوشزد می‌کند.
ست پنجم با 4 امتیاز متوالی لهستان آغاز شد و نخستین امتیاز ایران را مرتضی شریفی گرفت. تیم ایران در این ست 15 بر 7 و در مجموع 3 بر 2 شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی نرسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ