عبدالناصر همتی نوشت: نتایج ناشی از تحریم‌ها شاید پیشتر برای مردم قابل تحمل بود، اما درست در زمانی که گرفتار یافتن دارو و تأمین معیشت روزمره خود در شرایط تحریمی هستند، ادعای مقاومت و مردمی بودن را در کنار واردات سیسمونی و سوغات کامیونی همراهان سفر نیویورک را دیگر باور نخواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
همتی در واکنش به کاربری گفت: رقیب من آن ۵ نفر کاندید دیگر نیستند، بلکه قهر مردم با صندوق رأی است.
عبدالناصر همتی نوشت: امروز دولت، مجلس و... بسیج شده و موفق به تصویب وارداتِ ‎خودرو دست دوم شدند.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
رییس اسبق بانک مرکزی گفت: تبدیل ‎چین فقیر دهه ۶۰ به دومین اقتصاد جهان، به دلیل دو وعده غذای مردمش نبود!
رئیس اسبق بانک مرکزی به ابقای ایران در لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف واکنش نشان داد.
رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به سخنان رئیسی نوشت: وی از کاهش تورم در انتهای سال ۱۴۰۰ به ۴۰ درصد گفت، ولی درمورد تورم ۶۰ درصدی اردیبهشت امسال چیزی بر زبان نیاورد.
همتی رئیس سابق بانک مرکزی در واکنش به سخنان امشب رئیسی نوشت: وی امشب از کاهش تورم در انتهای سال ۱۴۰۰ به ۴۰ درصد گفت، ولی درمورد تورم ۶۰ درصدی اردیبهشت امسال چیزی بر زبان نیاورد.
همتی در واکنش به استعفای محسن رضایی عنوان کرد: آقای رضایی در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ مدعی شدند که پول ملی را تقویت و بعداز یورو و دلار به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل خواهند کرد.
همتی رئیس اسبق بانک مرکزی در توییتی به درخواست وام دولت رئیسی از صندوق بین المللی پول واکنش نشان داد.
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی در واکنش به سخنان روز گذشته ابراهیم رئیسی در مورد بریدن بند ناف قدرت دلار گفت: حفظ ارزش ریال⁩ و اجتناب از روی آوری به دلار⁩ با کنترل تورم میسر است نه مبادله با ارز‌های دیگر!
همتی بار دیگر به اظهارات رئیسی واکنش نشان داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی به بخشی از سخنان ابراهیم رئیسی در گفت و گوی تلویزیونی واکنش نشان داد.
روزنامه کیهان به اظهارات عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که از رئیسی رئیس جمهوری، خواسته تا استعفا دهد، واکنش نشان داد.
عبدالناصر همتی گفت: اگر واقعا گمان می‌کنید قبلی‌ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی‌توانید آن را درست کنید استعفا دهید، بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
همتی نوشت: مظلومیت مهسا، نازنین دختر ایران زمین، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. بار‌ها گفتم این قدر با روح و روان جوانان بازی نکنید. تجربیات شکست خورده را دوباره و چندباره آزمون نمی‌کنند.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
همتی به گزارش مرکز آمار درباره تورم تیر ماه واکنش نشان داد.
مربی دروازه‌بان‌های پیکان هم به خاطر مطالباتش باشگاه ذوب‌آهن را در تعیین وضعیت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ