رئیس‌ دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز سه‌شنبه با وزیر اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات به اصطلاح «حل‌وفصل» به بن‌بست رسیده و اشغالگران در ۳۰ سال گذشته از آن بهره برده‌اند.
جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه دیدار کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
اعلام خبر سفر اسماعیل هنیه، رهبر حماس به تهران، دو ماه پس از سفر او به عربستان سعودی و درست همزمان با روز‌هایی که قرار بود نخستین سفر وزیر خارجه عربستان به تهران پس از ۱۷ سال انجام شود، گمانه‌هایی در مورد احتمال ارتباط این رفت‌و‌آمد‌ها با هم ایجاد کرد.
وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که تجهیز روستاها به اینترنت یکی از این اقدامات است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت پنج نفر از مبارزان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل در مناطق مرزی لبنان را تسلیت گفت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از سفر قریب‌الوقوع رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران بنا به دعوت وزیر خارجه کشورمان خبر داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با جمعی از علمای اسلامی در دوحه دیدار و گفتگو کرد.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
وزیر ارتباطات به عنوان هدیه نوروزی به مدت دو هفته ترافیک استفاده از پیام رسان های داخلی را برای مردم رایگان اعلام کرد.
هیئت حماس به ریاست هنیه با وزیر اطلاعات مصر دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت «ناصر ابوحمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال هدیه ارزشمندی را به رییس فیفا دادند.
«برونو رودریگز پاریا» وزیر امور خارجه کوبا در سخنانی اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا هلیه هاوانا باید فورا متوقف شوند.
رئیس فدراسیون تیراندازی از صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان درباره سلاح هانیه رستمیان اظهار تعجب کرد.
وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هانیه رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرد اما سلاح او قرضی بوده، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود به حکم دادگاه مجبور است هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که در دوران نخست وزیری‌اش دریافت کرده را باز پس دهد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در مورد آخرین تحولات مربوط به غزه و قدس اشغالی گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ