رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فریدون مجلسی دیپلمات پیشین وزارت خارجه می‌گوید: این درست که محدودیت‌های آمریکایی‌ها روز به روز ضعیف‌تر می‌شود اما دلیلی ندارد ایران به روابط خصمانه‌اش ادامه بدهد. در واقع یک نوع غیرت‌مداری و اولویت دانستن سلیقه شخصی در جمهوری اسلامی است که موجب شده خودش، خودش را محدود کند.
معصومه آباد به عنوان اولین سفیر زن در دولت سیزدهم منصوب شد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات مراتب دعوت رئیس جمهور کشورمان از رئیس دولت امارات جهت سفر به ایران را به وی ابلاغ کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم این توافق منجر به تغییر سیاست‌های عربستان در یمن شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام، گفت: این صدا و سیمای واقعی ملت ایران است.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
یک کارشناس ارشد اقتصاد انرژی گفت: ایران بهترین موقیعت را برای سوآپ برق و گاز به همسایگان خود دارد؛ در واقع این قدرت نهفته ایران در حوزه انرژی است.
رئیس جمهور با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روز‌های سخت همسایگان خود بوده، گفتگو میان همسایگان و ارتقای همکاری کشور‌های منطقه را موثرترین راه حل مشکلات دانست.
روزنامه ایران نوشت: همان‌گونه که از اظهارات رئیس جمهور مشخص است وی به تلاش ناتمام دشمنان در ایجاد آشوب و بلوا در دانشگاه اشاره می‌کند و خطاب به دشمنان می‌گوید: «ای مگس عرصه سیمرغ...» اما رسانه‌های مخالف دولت تیتر زدند: «رئیس جمهور خطاب به معترضان: ای مگس…»
نائب رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو میزان تقاضا برای خرید دارو را ۱۰ درصد کاهشی دانست و گفت: در ایران مصرف واقعی در برخی گروه‌های دارویی مانند فشارخون و بیماری‌های قلبی پایین است و این آمار نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران هنوز تشخیص درست را دریافت نکرده‌اند.
رئیسی، جمهوری اسلامی ایران را دوست روز‌های سخت برای همسایگان خود خواند و با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه ایران در پناه دادن به مهاجران افغانستانی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به‌عنوان خطری بزرگ برای منطقه و جهان، گفت: در مقابل، رهاورد ناتو و آمریکا در منطقه ما جنگ، ویرانی، اشغالگری و کشتار بوده است.
ایران نوشت: عبدی در حالی در نوشتار اخیر خود آورده است که «مسئولیت اصلی برجام برعهده رئیس‌جمهور است» که قبلاً در مواجهه با نقض عهد امریکایی‌ها و شکست یکباره برجام تلاش داشت تا مسئولیت فرجام برجام را از دوش حسن روحانی برداشته و آن را به رهبر انقلاب نسبت دهد.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، واقعی شدن سامانه اعلام وضعیت سرمایه گذاری خارجی در کشور را از برنامه‌های مهم دولت برای تقویت سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی برشمرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ