رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت واحد و دولت قوی در عراق استقبال و حمایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خیرخواه دولت و ملت پاکستان بوده و خواهد بود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دشمنان، با حذف بهشتی جنایت بزرگی مرتکب شدند و خیانت بزرگی به ملت ایران کردند، ولی در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که آن‌ها تشخیص درستی از او داشتند و می‌دانستند که اگر او را حذف نکنند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود می‌رسد و مردم ایران همواره با عشق و علاقه قلبی از این نظام حمایت خواهند کرد.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
کوثری خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و این نهاد انقلابی همواره از حمایت‌های ملت ایران برخوردار بوده هست و خواهد بود.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
رئیسی با بیان اینکه امروز دشمنی‌های نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه عمان گفت: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: در سال‌های گذشته آمریکا همواره ملت ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کرد، اما امروز به نقطه‌ای ازبازدارندگی رسیده ایم که دیگر نمی‌توانند کشور ما را تهدید نظامی کنند و امروز گزینه نظامی نه روی میز دشمن است و نه زیرمیز.
اکرم الکعبی با تأکید بر همبستگی نُجَباء با ملت و رهبر جمهوری اسلامی، خاطرنشان ساخت که حملات شرارت‌بار ضدایرانی، هزینه پشتیبانی این کشور از مستضعفان شرق و غرب جهان در برابر مستکبران عالم است.
سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره برای شنیدن حرف حق گوش شنوایی دارد، گفت:اجازه نخواهیم داد که عده‌ای با تحریک دشمنان این ملت و نظام، امنیت کشور را به خطر بیاندازند.
رئیس جمهور: شما اگر تاریخ ملت ایران را درست مطالعه کنید می بینید که سال ها و قرنها زنان ما با اخلاق عفیفانه زندگی کرده اند و این موضوع مربوط به الان نیست. الان هم این روحیه را مردم عزیز ما و زنان و دختران ما دارند و لذا خودشان همواره به عنوان یک امر خودجوش آن را رعایت می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست، از این رو ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
در طول مدت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام، ایران همواره بر سه شرط خود به عنوان خطوط قرمز در مذاکرات یاد کرده است که رعایت آن‌ها یک ضرورت برای تامین منافع ملت ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ