سخنگوی قوه قضائیه گفت: دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند و همواره با با ملت بزرگوار ایران دشمنی داشته است و دست پلید این دولت در اکثریت قریب به اتفاق صدمه تراشی‌ها علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: هیچ دانشجو یا داوطلب شبهه‌دار آزمون‌های سراسری ۱۴۰۰ و ماقبل آن که رأی قطعی مبنی بر محکومیت از هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری دریافت کرده است، تاکنون امکان ادامه تحصیل در دانشگاه را نداشته و از ورود آن‌ها به دانشگاه جلوگیری شده است.
الدلیمی درباره تردید‌ها در مورد مرگ صدام با حلق آویز کردن، گفت: اعدام او فراتر از حلق آویز کردن بود. او توضیح داد که «صدام در حین اعدام در واقع از گذاشتن کیسه روی صورتش خودداری کرد.»
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجار سد نوا کاخوفکا باعث کاهش ۵ سانتی متری آب خنک کننده در مخزن نیروگاه زاپروژیا شده است.
مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بعد از پایان لیگ فرانسه با مسی درباره بازگشت به تیم مذاکره خواهند کرد.
ناظر بازی پرسپولیس اعلام کرد که یگان ویژه تشخیص داده ازدحام در مقابل ورزشگاه نباشد.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
باشگاه النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی بعد از بازی با الهلال به دلیل مصدومیت، کشاله ران خود را گرفت و منظور دیگری نداشت.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که اشکال در پرداخت حقوق اسفندماه به دلیل خطای نرم افزاری بوده و مابه التفاوت حقوق‌های واریزی پرداخت خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه مشکوک به مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.
قدسی‌پور تصریح کرد: این دانشجو چند عمل داشته که رضایت بخش بوده و فعلا در بیمارستان است و ما امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل خود را به دست بیاورند.
بخشی از متن بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بدین گونه است: واقعیت این است که ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می‌کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه‌های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بار‌ها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.
بعد از اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال جاری که منجر به فوت این دانشجو شد، به فاصله کوتاهی در ۱۹ آذر ماه خبر دیگری از اقدام به خودکشی دانشجوی دیگری از دانشکده متالوژی این دانشگاه به گوش رسید که خوشبختانه اقدام به موقع مدیریت دانشگاه از مرگ این دانشجو جلوگیری کرد.
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، استاد حوزه و دانشگاه در محکومیت کسانی که نسبت به حکم اعدام برخی اغتشاشگران اعتراض کرده‌اند، بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
رئیس کل دادگستری گلستان علت کما و مرگ نوجوان گرگانی را تصادف اعلام کرد.
طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.
براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.
موسوی با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص تحقیقات پادمانی در ایران گفت: آن‌ها (ایرانیان) باید کار‌هایی که موظف به انجام دادنش هستند را انجام بدهند. آن‌ها تعهداتی دارند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام داشت: پرچم کشور مجارستان با توجه به ملیت رئیس این دوره مجمع عمومی در محل دیدار قرار داده شده که به لحاظ پروتکل‌های مربوطه امری رایج و معمول می‌باشد.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: حراست شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه منبع شناسایی تخلف فرد دستگیر شده بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ