وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجم جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در حالی در ایران آب رفته که چین همواره مهم‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ایران بوده است. در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد پول‌های چینی به سمت کشورهای همسایه سرازیر شده و سرمایه‌گذاران چینی به دنبال پررنگ شدن حضور خود در منطقه هستند.
بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. برهمین اساس بانک"ایران زمین" تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد.
او به زبان تند و انتقادهای صریح از تیم خودی شهرت دارد و همواره مربیان و بازیکنان و مدیران فعال در استقلال را با نقد خود ، راهنمایی می‌کند. از این نظر در فوتبال ایران نظیری برای حسن روشن پیدا نمی شود که درگیر تعصبات رنگی و دفاع کورکورانه از رنگ مورد علاقه اش نبوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ژاپنی خود گفت: ایران همواره دیپلماسی و مذاکره را راه حل برون رفت از چالش‌های منطقه‌ای و جهانی می‌داند.
چین همواره مایل است ترویج کننده امنیت و ثبات، همکاری کننده توسعه و رفاه، و تقویت کننده اتحاد و خودسازی خاور میانه باشد. در آینده، چین به طور مستمر برای برآوردن صلح و آرامش خاور میانه خرد چینی را به اشتراک گذاشته، پیشنهادات چینی را ارائه کرده و نقش خود به عنوان کشور بزرگ مسئول را ایفا می‌کند.
رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با بیان اینکه روابط ایران و چین در حال تقویت است، گفت: چینی‌ها با وجود اعمال تحریم علیه ایران همواره رابطه خود را با کشورمان حفظ کردند.
ابراهیم رییسی تلاش می‌کند با توجه به مشکلات اقتصادی ایران و نیازی که کشور به جذب سرمایه‌های خارجی دارد، این قرارداد را احیا کند و زمینه را برای ورود چینی‌ها به حوزه‌های زیرساختی ایران فراهم سازد. برخی زمزمه‌ها هم شنیده می‌شود که قرارداد ۲۵ ساله چینی‌ها با ایران از نوع قرارداد‌های نازل است. به‌طور کلی ایران باید تلاش کند تعادل را در حوزه سیاست خارجی خود همواره ایجاد کند و موازنه‌ای را میان غرب و شرق در این زمینه شکل دهد تا بتواند منافع حداکثری از ارتباط با کشور‌های مختلف برداشت کند.
در واقع آمریکایی‌ها هرگز راه مذاکره را نخواهند بست آن‌ها همواره راه مذاکره را باز می‌گذارند چه مستقیم باشد چه غیر مستقیم. آن‌ها حتی با دشمن خود در زمان جنگ و درگیری هم مذاکره می‌کنند. در مجموع آمریکا به دنبال آن است تا با مطرح کردن موضوع مذاکره با تهران نه تنها تحریم‌ها را کاهش ندهد بلکه به تحمیل توافقی کمتر از برجام با ایران نائل آید.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه عمان گفت: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
در مورد ایران، توافق هسته‌ای و مذاکره بر سر آن پایان یافته قلمداد می‌شود. نماینده ارشد بایدن در ایران چند روز پیش گفته بود که ما در حال حاضر وقت خود را برای توافق هسته‌ای تلف نمی‌کنیم. جمهوری‌خواهان همواره از موضوع ایران به عنوان اهرمی برای ضربه زدن به بایدن استفاده می‌کنند و می‌گویند او نسبت به ایران رویکردی بسیار نرم و ملایم داشته است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارد از ظرفیت‌های متنوع و کارآمد خود برای برقراری و تقویت صلح و امنیت در منطقه قفقاز استفاده کند.
رئیس جمهور با یادآوری این نکته که جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روز‌های سخت همسایگان خود بوده، گفتگو میان همسایگان و ارتقای همکاری کشور‌های منطقه را موثرترین راه حل مشکلات دانست.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایران قدرت نظامی خود را برای تجاوز به کشور و سرزمین دیگری آماده نکرده، بلکه همواره از قدرت خود برای دفاع و بازدارندگی در برابر متجاوزان استفاده می کند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امنیت ایران همواره خاری در چشم دشمنان بوده است، گفت: دشمن می‌خواست اغتشاش را بهانه‌ای برای ناامنی کند که موفق به انجام اهداف شوم خود نشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، از هرگونه تلاشی که برای حل و فصل صلح آمیز منازعه اوکراین صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند و همواره آمادگی خود را برای کمک و مساعدت به این روند اعلام کرده است.
وزیر نفت گفت: ما همواره به‌ عنوان یک تولیدکننده عمده نفت و فرآورده‌های نفتی در جهان آمادگی داریم به دور از سیاسی‌کاری به نقش خود در عرضه نفت و افزایش امنیت انرژی در جهان کمک کنیم .
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مهمترین خواسته ایران بسته شدن پرونده PMD است و باید این اتهامات واهی که مسئله هسته ای ایران نظامی است بسته شود زیرا ایران همواره اعلام کرده است که مسئله هسته ای خود یک مسئله صلح آمیز است.
در طول مدت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام، ایران همواره بر سه شرط خود به عنوان خطوط قرمز در مذاکرات یاد کرده است که رعایت آن‌ها یک ضرورت برای تامین منافع ملت ایران است.
میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای قانون رتبه‌بندی
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ