سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو گفت: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده‌اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
آدرین رابیو توضیح داد که چرا تصمیم گرفته در یوونتوس بماند و همچنین از تمایلش برای بازگشت بیانکونری به جمع برترین باشگاه‌های اروپا صحبت کرد.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
دکلان رایس، کاپیتان و ستاره ملی‌پوش وستهم، در پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا در مورد شایعات مربوط به جدایی اش صحبت کرد.
به نظر می‌رسد موضع اروپا و آمریکا هم همین است. این که چرا این کشور‌ها چنین موضعی می‌گیرند یک دلیل فنی دارد؛ آن‌ها می‌خواهند بدانند که آیا با احیای برجام ایران می‌تواند به لحاظ فنی از منطقه گریز هسته‌ای دور شود یا خیر
سیاست در عصر دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت می‌کند. ممکن است یک هفته، مدت‌زمان طولانی در سیاست باشد، اما روایت‌ها می‌توانند یک‌شبه تغییر کنند؛ برای بهتر یا بدتر شدن. حمزه یوسف به اندازه کافی عمر خود را در سیاست گذرانده است که بهتر از سایرین بداند. زمانی که او رهبر حزب ملی شد احساس می‌کرد «خوش‌شانس‌ترین مرد جهان است» و هنوز احساس می‌کند که شانس کافی برای پیشبرد اهدافش را دارد. اما او هیچ توهمی ندارد که ممکن است «روز‌های سخت» بیشتری در پیش داشته باشد.
دیدار حساس اینتر و یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی باعث شده که روزنامه‌های ایتالیایی تیتر امروزشان را به این بازی اختصاص بدهند.
عملکرد فوق‌العاده ناپولی در فصل کنونی باعث شده تا تمام رسانه‌ها شاگردان اسپالتی را یک بخت جدی فتح چمپیونزلیگ بدانند.
هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.
بارسلونا بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد، ولی از لحاظ عملکرد تهاجمی مثل فصول گذشته کار نکرده تا برخی رسانه‌ها به ژاوی لقب مربی دفاعی را بدهند. او این لقب را دوست ندارد.
در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: : پارلمان اروپا بداند با این نابخردی که کردند، دیگر ضرورتی ندارد ایران با تقدیم شهدا هزینه سلامت دشمنان را دهد و مانع ترانزیت مواد مخدر به اروپا شود.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بحث تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپایی به خاطر شکست‌هایی است که آنها از ملت ایران متحمل شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند تحریم سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پارلمان اروپا بداند تحریم سپاه موجب انسداد مسیر مذاکرات ایران با اروپا خواهد شد و هزینه‌های زیادی را برای شان خواهد داشت.
گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، انتظار دارد کریستیانو رونالدو همچنان در اروپا باقی بماند.
کیهان نوشت: کشور‌های غربی بدانند، ظرفیت تجزیه و فروپاشی، بیش از ایران در آنجا، بیخ گوش خودشان وجود دارد. مسئولین محترم کشورمان نیز می‌تواند دیگر مخاطب این گزارش باشند!
امیر عبداللهیان: به آقای بورل صراحتا هشدار دادم اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران و تروریستهایی که جان و مال مردم ایران را هدف قرار داده اند اقدام سیاسی شتابزده ای بکند، بداند پاسخ متقابل می دهیم.
سویا، الچه، ولورهمپتون، ناتینگهام فارست، سمپدوریا و بایرن لورکوزن منتظرند تا بدانند مستاجران بعدی نیمکت‌هایشان چه کسانی خواهند بود.
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.
عباسی گفت: اروپایی‌ها باید تضامین لازم را بدهند که تحریم‌ها برداشته خواهد شد و پرونده PMD نیز بسته خواهد شد. حتی از نظر بنده باید خسارت نیز پرداخت کنند.
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
اگر می‌خواهید به اروپا مهاجرت کنید، اما نگران موانع زبانی هستید، بهتر است کشور‌هایی را که در آن‌ها به طور گسترده و عام انگلیسی صحبت می‌شود در اولویت قرار دهید. در همین راستا باید بدانید که شهروندان کشور‌های شمال اروپا بهترین مهارت را در زبان انگلیسی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ