در طول مدت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام، ایران همواره بر سه شرط خود به عنوان خطوط قرمز در مذاکرات یاد کرده است که رعایت آن‌ها یک ضرورت برای تامین منافع ملت ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز قیل از شروع مرحله پلی‌آف در سالن اصلی مسابقات به تمرین توپی پرداخت.
معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.
طبق ادعای اکیپ، لوئیس انریکه ماندنی شدن نیمار در پاریس را یکی از شروط اصلی اش برای قبول هدایت پی اس جی تعیین کرده است.
آخرین تمرین تیم‌ ملی والیبال ایران پیش از دیدار مقابل آلمان در سالن اصلی مسابقات لیگ ملت‌ها در روتردام برگزار شد.
ارائه طرح امنیتی برای تأمین مناسک حج و تعیین شروط اصلی صدور مجوز برگزاری این مناسک از مهم ترین اخبار مربوط به مراسم حج امسال در عربستان است.
ارائه طرح امنیتی برای تأمین مناسک حج و تعیین شروط اصلی صدور مجوز برگزاری این مناسک از مهم ترین اخبار مربوط به مراسم حج امسال در عربستان است.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
وقتی به ایران بازگشتم، در رشته موتورکراس فعالیتم را شروع کردم، ولی آن زمان فدراسیون به مدت ۲ الی ۳ سال اجازه موتورسواری بانوان در رشته رِیس را نمی‌داد. آن زمان، من و ۳ خانم دیگر پیگیر این مهم بودیم. بعد از دوندگی‌های بسیار به ما اجازه ورود به پیست را دادند. از آن زمان به بعد، هم آموزش‌ها شروع شد و هم یک روز در هفته در پیست آزادی تمرین می‌کردیم که رفته رفته تعداد خانم‌های موتورسوار نیز بیشتر شد.
ملی‌پوش اسنوکر ایران پس از کسب مجوز حضور در جدول اصلی اسنوکر قهرمانی جهان می‌گوید مسابقات تازه برای او شروع شده است.
سه دروازه‌بان حاضر در لیست جام جهانی تیم ملی ایران، کنار یک مدعی جدید، رقابت خود را برای تبدیل شدن به گلر اصلی تیم ملی شروع کردند.
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
هر دو گل فاینورد را هافبک ایرانی به ثمر رساند که تقریبا کل فصل را روی نیمکت شروع کرد و کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی را داشت.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
ستاره خط حمله تراکتور در شرایطی حضورش در ترکیب اصلی تراکتور را با گل جشن گرفت که در شروع فصل برای حضور در استقلال به ایران برگشته بود.
«ما برای تولید پول و اشتغال در کشورمان سراغ کار‌ها و تجارت‌هایی رفته‌ایم که نیاز مبرمی به آب دارند. این مسئله باعث شده تا با کمبود شدید آب رو به رو شویم در صورتی که کشور ما باید به سمت طراحی اقتصادی برود که آب محور نباشد. ما باید اقتصادی را در ایران تعریف می‌کردیم که چشمش به آسمان نباشد، در اصل اشتباه راهبردی مسئولان در حوزه بود.»
شاگردان حسین عبدی عصر امروز آخرین تمرین خود را در زمین غیر اصلی برگزار کردند.
یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای کی‌روش در بازگشتش به جایی بود که از آن تحت عنوان «خانه» یاد می‌کند.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور به صراحت بیان کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است.
محمدجواد معنوی‌نژاد در بازی امروز از ابتدا در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران قرار خواهد داشت.
شارلروا با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود دیدار برابر زولته وارگم را شروع می‌کند.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا جزو نفرات اصلی تیمش در دیدار با کارتاگنا است.
درخشش مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در اولین دیدار فصل او را بدل به چهره اصلی همه جلدهای امروز می‌کند.
یک باشگاه ترکیه‌ای که هیچ یک از شروط اصلی موردنظر کریستیانو رونالدو را هم ندارد برای جذب ستاره پرتغالی منچستریونایتد ابراز تمایل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ