انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، خودروهای پشتیبانی و فرماندهی و... از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که رونمایی شدند.
بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از پشتیبانی نظامی آمریکا از قاچاق‌های سازمان‌یافته سوخت در خلیج فارس خبر داد و گفت: یک میلیون لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از توقیف نفتکش خارجی حامل یک‌میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه خبر داد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه با مجاهدت‌های هوشمندانه و شجاعانه خود، دشمن را در منطقه مأموریتی نیرو مأیوس کرده است.
بندرعباس - ناوگروه ۹۰ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۸۴ روز دریانوردی در خلیج عدن، دریای سرخ و اسکورت و پشتیبانی از یگان‌های شناور تجاری به میهن اسلامی مان بازگشت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.
نیروی دریایی سپاه تصاویر رصد ناو همیلتون را منتشر کرد و این تصاویر نشان می‌دهد ناو رزمی همیلتون DDG۶۰ به همراه یک شناور پشتیبان به نام TAKE۶ و شناور تجاری ANVIL POINT از تنگه هرمز عبور کرده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
پیش از این و در ۸ اردیبهشت نیز، نیروی دریایی ارتش یک فروند نفتکش خارجی متخلف را در دریای عمان توقیف کرده بود. طبق اعلام ارتش نفتکش متخلف که با پرچم جزایر مارشال در حال تردد بود با یک شناور ایرانی در آب‌های خلیج فارس برخورد کرده و منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شده بود.
یک فروند کشتی متخلف ناشناس که شب گذشته در خلیج فارس پس از تصادم با شناور ایرانی موجب مفقود و مصدوم شدن چند خدمه ایرانی شده بود، توسط نیروی دریایی ارتش در دریای عمان شناسایی و توقیف شد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را توقیف کرده است.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را تئقیف کرده است.
فتح‌الرحمان محی‌الدین، فرمانده پیشین نیروی دریایی سودان معتقد است که هیچ مسیری برای گفتگو با نیرو‌های پشتیبانی سریع وجود ندارد. وی به الجزیره می‌گوید: «همه شورشیان در گذشته مطالباتی داشتند که قابل گفتگو بود. اما مطالبات نیرو‌های پشتیبانی سریع قابل گفتگو نیست، چراکه آن‌ها خواهان فروپاشی ارتش سودان هستند، در نتیجه مذاکره امکان‌پذیر نیست.»
نیروی دریایی ارتش آمریکا امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور یک فروند زیردریایی حامل موشک هدایت شونده را برای پشتیبانی از ناوگان پنجم ارتش آمریکا مستقر در بحرین، به خاورمیانه اعزام کرد.
بندرعباس - فرمانده هوادریای نداجا گفت: هواناوهای نیروی دریایی مسلح به موشک شده اند. آمادگی پشتیبانی ناوگروه های ارتش در آب های دور را داریم.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال گفت: نیروی دریای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع حقوق ملت ایران است.
فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا، گفت: نخبگانی که می‌خواهند خدمت سربازی را آغاز کنند، در دانشگاه‌های معتبر کشور شناسایی و دعوت به کار می‌شوند.
جاسک - رئیس جمهور گفت: نیروی دریایی ارتش جلوه‌هایی از اقتدار، نوآوری و خلاقیت را به همراه دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش در آب‌های ملی و بین‌المللی پیام‌آور صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و رعب و وحشت برای دشمنان است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق بالگردهای تهاجمی «توفان» به این نیرو خبر داد و گفت: واحدهای شناوری که در آینده به دریا می‌روند به بالگرد پشتیبانی رزمی و بالگرد رزمی مجهز خواهند بود.
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.
یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ