معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست، از این رو ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
اکثر مردم ایران این سریال را با نام ” خرم سلطان ” می شناسند.امپراتور به فرزندش که زبان های آلمانی و ایتالیایی می آموزد، توصیه می کند که فارسی را هم یاد بگیرد و بتواند آثار باشکوه شرق را بخواند چرا که تمدن نیز همانند خورشید، از شرق طلوع می کند.
اگر در چین طی ۴ دهه ۸۰۰ میلیون نفر از زیر خط فقر مطلق بیرون آمدند، نتیجه غلبه ادبیات توسعه بر شعار گرایی بود و اگر در ایران ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند که یک سوم شان در همین یک دهه اخیر فقیر شده اند، به علت غلبه شعارگرایی بر ادبیات توسعه بوده است.
ایراهیم محمد الدیلمی، سفیر یمن در تهران گفت: ایران به اشکال مختلف و در همه سطوح در کنار مردم یمن ایستاد و می ایستد. این مواضع محکم و صادقانه ایران از روز اول تاهمین لحظه است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران مثل گذشته از حقوق مردم عزیز یمن و گفتگو برای تعیین سرنوشت مردم توسط خودشان حمایت می‌کند.
سمنان- معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه مردم کشورمان عفاف و حجاب را دوست دارند، گفت: مردم ایران از دستگاه قضایی مطالبه جدی در خصوص حجاب را دارند.
ایران من | موزه مردم شناسی رختشویخانه زنجان
اگر خارجی‌ها بابت اقامت چندروزه در ایران می‌توانند از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف، با سرعت مناسب و بدون فیلتر استفاده کنند، چرا مردم ایران با اقامت دائمی در ایران، نباید از چنین امتیاز‌هایی برخوردار باشند؟
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
مسئولان محترم جمهوری اسلامی، به‌ویژه سران قوا: اولا، بپذیرید که شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در مرحله هشدار قرار دارد؛ پس لطفا از ایجاد سوراخ‌های بیشتر در بدنه این کشتی خودداری کنید. ثانیا، مسیر حرکت کشتی را تغییر دهید و از رفتن به دل توفان و تله دشمن خودداری کنید.
کاشمر ـ نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می‌بریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حضور پرشور و معنادار عاشقان راه و مکتب سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت آن عزیز نشان داد مردم ما در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.
معاون دفتر صنایع خودرو وزارت صمت با بیان اینکه مردم برای حفظ ارزش پول خود در حوزه خودرو سرمایه گذاری می‌کنند، گفت: با توجه به افزایش تولید ماهانه خودرو، ایران دهمین خودروساز دنیا شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تمرکزش بر روی آماده‌سازی پرقدرت این تیم برای حضور در جام‌جهانی است گفت: مردم ایران بهترین پاسخ را به کمپین حذف تیم ملی از جام‌جهانی خواهند داد.
مردم ایران اجازه سلطه دشمنان بر این کشور را نمی‌دهند
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این واقعیت که شهیدان رجایی و باهنر هنوز برای مردم عزیز و گرامی‌اند، نشان‌دهنده این است که مردم ایران، خادمان مخلص خود را می‌شناسند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد
شیخ ماهر حمود گفت که جمهوری اسلامی ایران با وجود فشارها و محاصره های اقتصادی، حمایت خود را از مردم فلسطین قطع نکرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان کوبا را که در حادثه در مخازن نگهداری سوخت را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ