روابط عمومی سپاه بندرلنگه از دستگیری عامل سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های مرتجع خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران به دست پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.
فرمانده سپاه گفت: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده های ایرانی است.
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم‌سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده‌های ایرانی است.
ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای مشترک از دستگیری عوامل اصلی اقدام ناکام خرابکارانه در اصفهان علیه یکی از مراکز وزارت دفاع خبر دادند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور است و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشور است و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اقدام اخیر اروپا درباره سپاه را محکوم کرده و اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور دانست.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌دانیم.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
بر اساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان، چهار نفر از عوامل دخیل در شهادت «سرهنگ حسین یوسفی» دستگیر شده‌اند.
با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه استان فارس، عوامل بمب‌گذاری ناموفق و خنثی‌شده مهرماه شیراز شناسایی، تعقیب و دستگیر شدند.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان در اطلاعیه ای ازدستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان توسط نیروهای سپاه سلمان به هلاکت رسید.
عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان توسط نیروهای سپاه سلمان به هلاکت رسید.
یک منبع آگاه اعلام کرد که عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که یک تک تیرانداز بود و به صورت هدفمند اقدام به شلیک کرده بود نیز کشته شده است.
طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت.
«در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ