وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه تلاش برای مرتبط کردن جنگ اوکراین به همکاری‌های ایران با روسیه را اقدامی با اهداف سیاسی خواند و گفت: حق خود را برای اقدام متقابل و متناسب علیه اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا محفوظ می‌دانیم.
نایب رییس اول مجلس گفت: چون آن‌چه که در مجلس مصوب می‌شود هم حاکم بر خودش است و هم حاکم بر تمام تشکیلات کشور، بهمین دلیل مجلس در راس امور است.
باشگاه صنعت نفت آبادان نیز به دنبال شکایت از سرمربی پرتغالی استقلال به کمیته اخلاق است.
به گفته یک منبع آگاه، اخراج چهار دیپلمات جمهوری آذربایجان از ایران، یک «اقدام متقابل» است که پس از اخراج دیپلمات‌ها و معلمان ایرانی از آذربایجان انجام شده است.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات تند، احساسی و غیرسازنده جمهوری آذربایجان و اخراج ۴ دیپلمات ایرانی از این کشور گفت: اقدام به عمل متقابل دیپلماتیک را در دستورکار داریم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات تند، احساسی و غیرسازنده جمهوری آذربایجان و اخراج ۴ دیپلمات ایرانی از این کشور گفت: اقدام به عمل متقابل دیپلماتیک را در دستورکار داریم.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اقدام اخیر اروپا درباره سپاه را محکوم کرده و اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور دانست.
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که شامل طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران است.
طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران اعلام وصول شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس جزییات جلسه غیرعلنی امروز با حضور فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه را تشریح کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس از نشست غیرعلنی هفته آینده نمایندگان با فرمانده سپاه و وزیر امور خارجه خبر داد.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا را تهیه و تدوین کرده‌اند.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای عمانی در تهران گفت: در مقابل قطعنامه آژانس، اقدام متقابل و موثری انجام می‌دهیم.
توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه را در خصوص تبادل زندانیان با آمریکا را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در پاسخ به اقدام امروز شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا، بزودی تحریم‌های متقابل علیه اشخاص و نهادهای ذیربط اروپایی اعمال و اعلام خواهد شد.
وزیر امور خارجه گفت: اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران که جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند اقدام سیاسی شتابزده کند پاسخ متقابل می‌دهیم.
حجت‌الاسلام ذوالنور در رابطه با دستگیری یکی از حجاج ایرانی پس از در دست گرفتن عکس حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر آن‌ها با حسن رفتار متقابل عمل نکنند طبیعتا جمهوری اسلامی هم دست به اقدام متقابل می زند.
شمخانی: تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، چه در برجام چه در ⁧آژانس ⁩و چه در سایر عرصه‌ها، اقدام متقابل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ