عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران به دست پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو سرشبکه هجمه‌پراکنی به قوه قضاییه شناسایی شدند.
بندرعباس- فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت هرمزگان، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.
در پی تایید رای شهروز سخنوری معروف به الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حکم او، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد. الکس سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشور‌های منطقه بود.
صبح امروز «شهروز سخنوری» معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا، به دار مجازات آویخته شد.
صبح امروز «شهروز سخنوری» معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا، به دار مجازات آویخته شد.
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.
صبح امروز شهرزو سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.
فرد دستگیر شده عامل اصلی سرشبکه توزیع و قاچاق مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور بوده و به همراه ده‌ها نفر رابط و همدست در زمینه توزیع مواد افیونی از نوع شیشه به صورت گسترده فعالیت می‌کرد.
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه با اعتراف به انتقال ۲۴۸ کیلو گرم در کشور خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری «سلطان سفید»، سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه در شهر زاهدان خبر داد.
رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشور‌های عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.
دستگیری سرشبکه گروه «جوانان محلات» خیانت‌ دیگری از اپوزیسیون خارج نشین را عیان کرد؛ گروهی که با ارتباط گیری بدون واسطه با سرویس‌های جاسوسی به دنبال آشوب و تخریب در کشور بودند.
دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.
روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: تعداد زیادی از سرشبکه فراخوان‌ها و کانال‌های اصلی هماهنگ‌کننده تجمعات در مشهد دستگیر شدند.
روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: تعداد زیادی از سرشبکه فراخوان‌ها و کانال‌های اصلی هماهنگ‌کننده تجمعات در مشهد دستگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال با هوشیاری و تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در خوی شناسایی و دستگیر شد.
در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان خوی، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در این شهرستان دستگیر شده است.
مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی ضربه مهلکی به سرشبکه باندهای قاچاق پوشاک در کشور خواهیم زد.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
خانمحمدی گفت: همزمان با اجرای قانون عفاف و حجاب نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کمک زیادی داشتند و در این راستا ۳۰۰ سرشبکه هم دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ