در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
معاون روابط کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه همواره چند گام جلوتر از طراحان ایجاد نا امنی در ایران بوده و این هم بواسطه اقداماتی بوده که در ۱۰ سال اخیر در این نیرو انجام شده است.
با توجه به اعلام تعطیلی روزهای پایانی هفته از سوی هیات محترم دولت و شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب کشیک بانک سپه در روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنجشنبه۱۲ مردادماه جاری آماده ارائه خدمات بانکی هستند.
دانه چیا یکی از بهترین و مفیدترین دانه‌های خوراکی است. این دانه‌های سیاه و سفید، آب دوست هستند و می‌توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند، برای همین میان ورزشکاران و افرادی که رژیم می‌گیرند طرفدار دارد.
مامبای سیاه و سفید به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از سریعترین مار‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها می‌توانند با سرعت ۷ تا ۱۲ مایل در ساعت و حتی به ادعای برخی منابع ۲۰ مایل در ساعت حرکت کنند
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
ناحیه‌ی چشم پوست نازکی دارد، به همین دلیل اولین چین و چروک‌ها در این قسمت ظاهر می‌شوند. ما بیشتر اوقات ندانسته بر روی این چین و چروک‌ها تأکید می‌کنیم و در نتیجه باعث می‌شویم پیرتر از سن واقعی مان به نظر برسیم. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد خط چشم سیاه و ضخیمی می‌کشید و باعث می‌شوید چشم‌ها کوچک و بی روح به نظر برسند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره برداری کنند. نیروی دریایی به این دلیل نیرویی راهبردی است که می‌تواند تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود، ولی سایر نیرو‌ها از چنین توانمندی‌ای برخوردار نیستند.
سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه مفتخر است که هم‌اکنون با ۳۲ دانشگاه کشور ارتباط دارد؛ ارتباطی که خروجی آن با ساخت شناورها، موشک ها، پهپاد‌ها و... قابل مشاهده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: فرصت‌های زیادی در دریا وجود دارد، چون دریا سفره بازی است که همگان می‌توانند از آن بهره‌برداری کنند.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
معراج ۵۳۲ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
معراج ۵۳۲،‌ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
کانادا روز دوشنبه 12 مقام در سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد.
بانک سپه در دی‌ماه سال جاری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
این میمون ماده که دستانی سفید رنگ دارد در قفسی با میله‌های بزرگ زندگی می‌کرد که با توری مرغی (نوعی فنس مشبک) پوشانده شده و از قفس میمون‌های نر کناری اش جدا شده بود. با این حال، موموی ۱۲ ساله در سال ۲۰۲۱ فرزندی با دستان سیاه و سفید به دنیا آورد. محققان با استفاده از تست دی‌اِن‌اِی به تجزیه و تحلیل مدفوع ۴ میمون نر برای پیدا کردن پدر فرزند او پرداختند. در نهایت معلوم شد مومو با میمون دراز دست نر ۳۴ ساله‌ای به نام ایتو جفتگیری کرده بود.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
بانک سپه بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ