عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان توسط نیروهای سپاه سلمان به هلاکت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۳۲ صهیونیست در کرانه باختری به دست مبارزان مقاومت و به روش‌های گوناگون به هلاکت رسیده‌اند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
۲ شهرک‌نشین صهیونیست در نتیجه عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی از سوی یک فلسطینی در حواره واقع در جنوب نابلس به هلاکت رسیدند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست در کرکوک در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
طبق گفته معاون مرکز روسی آشتی سوریه عملیات مشترک نیروهای سوری و روسی به هلاکت ۲۰ شبه نظامی تروریستی در جنوب سوریه منجر شد.
هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز ساده مصری در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی، «اسطوره» شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد.
شماری از داعشی‌ها در جریان حملات نیروهای عراقی در شرق این کشور کشته شدند.
منابع عراقی از هلاکت شماری از تکفیری ها در حملات هوایی موفق به مخفیگاههای آنها خبر دادند.
رئیس سازمان ضد تروریسم عراق از هلاکت ۲۷ تروریست در دو عملیات در  الانبار و حمرین خبر داد.
یک صهیونیست مجروح در سال ۲۰۰۱ پس از ۲۲ سال کما به هلاکت رسید.
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
عامل تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که هنگام دستگیری توسط عوامل امنیتی و انتظامی مجروح شده بود، جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد، اما در نهایت به هلاکت رسید.
اسماعیل محبی‌پور گفت: تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز با وجود همه تلاش‌ها به هلاکت رسید.
مشهد ـ مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.
عامل شهادت معاون اطلاعات سپاه ‌سیستان و بلوچستان توسط نیروهای سپاه سلمان به هلاکت رسید.
منابع عراقی از هلاکت عامل انتحاری در شمال شرق دیالی در شرق این کشور که قصد حمله به عزاداران حسینی را داشت، خبر دادند.
منابع عراقی از هلاکت عامل انتحاری در شمال شرق دیالی در شرق این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ