ر اطلاعیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران آمده است:با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مساعدت حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل درگیری با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران به دست پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.
نخست‌وزیر پاکستان بازداشت عوامل موثر در درگیری‌های اخیر در این کشور را خواستار شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
دادگاهی در روسیه یکی از عوامل ترور هولناک داریا دوگین را شناسایی و قرار بازداشت صادر کرد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
برخی افرادی که اقدام به جعل بلیت دربی 100 کرده بودند بازداشت شدند.
نماینده نوشهر گفت: در جلسه غیرعلنی یکشنبه مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در بحث التهابات ارزی بررسی‌هایی داشتند که نشان از دخالت سرویس‌های امنیتی و عوامل خارجی دارد.
با همکاری سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.
وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل مؤثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.
براساس گزارش ‌تسنیم یکی از عوامل اصلی شبکه اینترنشنال در ایران بازداشت شده است.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت ۱۱ نفر از متهمان اغتشاشات روز پنج شنبه که در حاشیه مراسم چهلمین روز در گذشت مرحومه حدیث نجفی در آرامستان بی بی سکینه کرج شرکت داشتند خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: ۱۵ نفر به عنوان عامل اصلی در این پرونده مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، البته تعدادشان بیشتر بود، اما عوامل اصلی ۱۵ نفر هستند که پنج نفر از آنان را دستگیر کردیم، چهار نفر نیز به تازگی دستگیر شدند و مابقی نیز به زودی دستگیر خواهند شد.
صدا و سیما تصاویری از بازداشت عوامل موساد که قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند منتشر کرد.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
«در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.»
وعده خطیبی محقق شد/ مزایای تولید خودروی کامل در ایران‌خودرو
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و کلّیه عناصر عملیاتی بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ