یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد باشگاه استقلال در نهایت تا پایان این هفته به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب سرمربی خواهد رسید.
کابل‌های USB و دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام انتقال داده‌های USB را مسدود می‌کنند، اما احتمالا گزینه‌های ایده‌آل‌تری نیستند، صرفا به این دلیل که باید به خاطر داشته باشید که به جای کابل USB استاندارد خود، یک کابل مخصوص همراه داشته باشید؛ و اگر مجبور به اتصال به یک پورت USB عمومی هستید، مراقب گوشی هوشمند خود باشید.
استاده فیده زنان می‌گوید برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی همه تلاشش را خواهد کرد.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
کریم بنزما در سال های گذشته ستاره رئال مادرید بود و گل های حساسی به ثمر رساند.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
هر چند که هنوز استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی از سوی وزیر ورزش مورد پذیرش قرار نگرفته، اما اسامی زیادی برای جانشینی او در استقلال مطرح شده است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است. بوروکراسی روسیه آماده اجرای گزینه‌های رادیکال‌تر است.
یک روز بعد از بازی تراکتور - پرسپولیس، ارزش و اهمیت برد بزرگ یحیی گل‌محمدی بر پاکو خمس بیشتر و بیشتر آشکار می‌شود.
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
نایدز گفت: اولا، به گفته رییس جمهور بایدن، نظاره‌کر دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی نخواهیم بود. دوما، تمامی گزینه‌ها روی میز است. سوما، اسراییل می‌تواند و باید هر کاری لازم باشد برای مواجهه با این موضوع انجام دهد و ما از آن حمایت می‌کنیم.
فدراسیون فوتبال در تمام روزهایی که رسانه‌های ایران به دنبال خبری از سرمربی احتمالی تیم ملی بودند، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر بوده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
هواداران تاتنهام معتقدند اشتباهات فردی هوگو لوریس بیش از اندازه شده و او پس از سال ها باید از باشگاه جدا شود.
صحبت کردن با خودتان کاملا طبیعی و سالم است. چه با صدای بلند باشد و چه در ذهن شما، خودگویی به افراد کمک می‌کند تا به طور ناخودآگاه احساسات خود را پردازش کنند، در مورد مشکلات فکر کنند و هنگام تصمیم گیری گزینه‌ها را بسنجند. در اینجا ما نکاتی را بررسی کرده ایم که چگونه صحبت با خودتان را تمام کنید!
راه قهر برای حکومت‌ها همواره آسان‌ترین ولی پر هزینه‌ترین گزینه‌ها است. آسان است برای آنکه به سادگی محقق می‌شود، ابزارش را در اختیار دارند و راه کارکرد آن را می‌دانند. راه اقناع، اما پر پیچ و تاب است و بیشتر با ترغیب سر و کار دارد تا تهدید. راه قهر پرهزینه است برای آنکه ما از جان انسان‌ها سخن می‌گوییم. هیچ هزینه‌ای بالاتر از این وجود ندارد که جانی گرفته شود تا ثبات سیاسی به دست‌آید. هر جانی که گرفته می‌شود، جراحتی است بر روح و جسم تمام جامعه. به جایی نرویم که این جراحات به زخمی لاعلاج مبدل گردند.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک پیش روی روسای فدراسیون فوتبال این کشور است.
محرومیت روسیه از میزبانی و حضور در تمامی رویدادهای بین المللی کشتی باعث شده برخی از کشورها برای کسب امتیاز میزبانی رقابتهای جهانی به جای روس‌ها وارد رقابت شوند.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ