سقف فروش ارز به صورت اسکناس در بازار توافقی، برای اشخاص دارای کارت بازرگانی از ۲ هزار یورو به ۶ هزار یورو افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی از افرادی که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی تصدی جایگاه نمایندگی را دارند، دعوت کرد برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند.
حمایت اجتماعی و حمایت از کودکان، ایمنی و بهداشت شغلی و کاهش حوادث ناشی از کار، توسعه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت و... از محورهای سند یادداشت‌تفاهم همکاری ایران و زیمبابوه است.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: در ۱۶۱۰ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی اتاق‌های هنر راه‌اندازی شده و به مربیان این مراکز آموزش‌های لازم داده شده است.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
پژوهشی که در مجله "Critical Care" به چاپ رسید، نشان داد که افراد دارای گروه خونی O نیز ممکن است پس از یک آسیب تروماتیک به دلیل از دست دادن خون، وضعیت بدتری داشته باشند.
معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا استان تهران گفت: افراد غیر معتاد و دارای بیماری خاص حق ورود به کمپ مواد مخدر را ندارند.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته برای یک هزار و ۳۴۸ نفر از افراد دارای معلولیت کارت صادر شد، گفت: مجموعاً این استان ۱۳ هزار و ۸۷۴ معلول تحت پوشش بهزیستی دارد.
مدیر اداره حراست بهزیستی استان تهران گفت: در اقدامی جهادی، واحدصدور کارت این اداره 7هزار کارت معلولیت صادرکرده و جهت تحویل به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان تهران توزیع شده است.
در سال‌های اخیر بسیاری از افرادی که به درمان‌های گیاهی و طب سنتی گرایش دارند، احتمالاً آوازه گیاه عجیبی به نام جینسینگ را بسیار شنیده‌اند. نکته جالب توجه درباره این گیاه به غیر از خواص زیاد و بی‌نظیر آن قدمت استفاده از این گیاه است که نه به سال‌های اخیر که به قرن‌ها و حتی هزاران سال پیش باز می‌گردد. جینسینگ به‌ویژه در شرق آسیا آنچنان شهرت بالایی در زمینه درمانی داشت که به «اکسیر جوانی» و «داروی جاودانگی» شهرت داشت و حتی کاشت و برداشت آن نیز مختص پادشاهان و امپراطوران بود.
دارپا روی تحقیق و توسعه دارو‌های مختلفی تاکنون سرمایه گذاری کرده است. پیشتر این آژانس تحقیقاتی، بودجه‌ای را برای توسعه داروی ضد سرماخوردگی درنظر گرفته بود و حالا می‌خواهد به شکل متمرکزتری روی تولید دارویی که بتواند افراد را در مقابل سرمای شدید مقاوم کند، کار کند.
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارائه خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت از جمله مناسب‌سازی شغلی، هوشمندسازی و الکترونیکی‌کردن خدمات سازمان بهزیستی را راهبردهای اساسی وزارتخانه دانست.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: بخشی از قوانین مربوط به افراد دارای معلولیت اجرا شده، اما بخشی که اجرا نشده باید با تمام ظرفیت عملی شود.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
وزیر رفاه، افزایش توانمندی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به اشتغال معلولان را، از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.
رئیس جمهور گفت: توجه به افراد دارای معلولیت باید تبدیل به فرهنگ شود.
سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از انتخاب ۱۱ نفر از افراد دارای معلولیت با تخصص معماری و عمران به‌منظور نظارت بر پروژه‌های عمرانی پایتخت خبر داد.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که افراد دارای معلولیت منعی برای دریافت یارانه ندارند.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر از منع حضور افراد دارای پرونده و یا محکومان قطعی قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ